اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

دولت آینده دولت کار‌بلد، مجرب، مردمی و دارای تیم اقتصادی خواهد بود

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه دولت آینده دولت کار‌بلد، مجرب، مردمی و دارای تیم اقتصادی خواهد بود، گفت: بنده به عنوان موافق از دولت و برنامه‌های آنها دفاع خواهم کرد.

دولت آینده دولت کار‌بلد، مجرب، مردمی و دارای تیم اقتصادی خواهد بود

کمال‌الدین پیرموذن همزمان با روز ملی اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جایگاه فرهنگی و تاریخی اردبیل بسیار برجسته و نمایان است و آنهایی که دل در گرو توسعه اردبیل دارند سعی‌شان بر توسعه این دیار کهن است.

وی عنوان کرد: دار‌الارشاد اردبیل در کنار برخورداری از فرهنگ بسیار غنی و داشتن آثار تمدنی شیعی از شاخصه‌های دیگر توسعه‌ای برخوردار است که همه به نقش تعیین‌ کننده اردبیل در تاریخ ایران و برجستگی غیر‌قابل انکار آن اذعان دارند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در نقطه‌ای متولد شدیم که زمانی نیاکان ما با تصمیمات شایسته خود دنیا را تکان می‌دادند به طوری که اولین تجارت خارجی و مجلس ملی در دوران حاکمیت صفویه در این کشور بنیان نهاده شد.

پیرموذن ادامه داد: استان اردبیل با وجود داشتن امکانات بی‌نظیر و قابلیت فراوان در حوزه آب، خاک، کوه، جنگل، معدن و جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد، منابع انسانی کار‌آمد، موقعیت جغرافیایی و تاریخی بی‌نظیر، دسترسی به بازارهای آسیای میانه و قطب کشاورزی بودن هنوز ساختار اقتصادی و ظهور و بروز استعدادهای آن به حد کمال و باروری نرسیده است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد اردبیل در کنار داشتن تاریخ و فرهنگ و اصالتی واقعی بیشتر از این مورد توجه و توسعه قرار گیرد تا فاصله عمیق توسعه‌ای این استان با سایر مناطق برطرف شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: بها دادن به بزرگان و مردان سبلان غرور محلی را بارور می‌کند و تشکیل خانه اردبیل توسط بزرگان و شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام اکبری جدی و اردبیلی‌های مقیم تهران حرکتی مثبت و ارزشمند بوده که ضرورت دارد مسئولان کشوری و استانی سیاست حمایتی خود را از آن مجموعه داشته باشند.

پیرموذن به انباشت مطالبات مردمی از مسئولان اشاره کرد و گفت: مردم این دیار معتقدند که اردبیل قابلیت فوق‌العاده‌ای دارد اما روند رشد و توسعه این منطقه زیبنده این دیار نیست که با این کندی پیشرفت ظرفیت‌های آن هیچ‌ وقت شکوفا نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند در گزینش مسئولان با کفایت و مدیران لایق حداقل دولت آینده با تدبیر بیشتر عمل کند و نمایندگان این استان به ویژه بنده مدرس‌وار فریاد توسعه و رعایت عدالت در این زمینه را سر داده و حقایق را بدون اینکه اغماضی در آنها صورت گیرد، اعلام می‌کنیم.

دولت روحانی دولت کار بلد، مجرب و مردمی است

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه دولت آینده دولت کار‌بلد، مجرب، مردمی و دارای تیم اقتصادی خواهد بود، بیان دشت: بنده به عنوان موافق از دولت و برنامه‌های آنها دفاع خواهم کرد.

پیرموذن افزود: فردا به اتفاق گروهی از نمایندگان با رئیس جمهور منتخب نشستی برگزار خواهیم کرد که محور این نشست در خصوص کابینه، تبادل نظر بیشتر با مجلس و توجه به استان‌های محروم به ویژه اردبیل است که بنده به عنوان رئیس مجمع که جمعی از نمایندگان اصلاح‌طلب مستقل و اصولگرایان معتدل نیز حضور خواهند داشت، حاضر خواهم شد.

وی در پایان سخنان خود در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: کابینه دولت آینده ترکیبی از نیروی جوان و مجرب خواهد بود و به یقین نیروهای با کفایت در آن بدون نگرش سیاسی و حزبی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/62001/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول