اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی:

فعالیت‌های عمرانی از موفقیت‌های بزرگ دولت دهم محسوب می‌شود

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کارهای عمرانی که انجام شده است در دولت نهم و دهم بوده که کارهای شایان ذکری در زمینه مسکن و راه و شهرسازی بوده است.

فعالیت‌های عمرانی از موفقیت‌های بزرگ دولت دهم محسوب می‌شود

محمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اقتصاد کشور در دولت دهم حرکت روبه رشدی را داشت، اظهار کرد: به دلیل بعضی از سوء مدیریت‌ها و تحریم‌ها در طی یک سال گشته اوضاع ناپایداری بر جامعه حاکم شد و آسیب‌هایی که به سیستم اقتصادی کشور وارد آمد شاید سخت‌ترین شرایط  مالی ممکن را در طول این چند سال ایجاد کرد.

وی ادامه داد: دلایل به وجود آمدن این شرایط اقتصادی را می‌توان رعایت نکردن جایگاه‌های تعریف شده و همچنین عدم وجود تعاملات خوب میان دولت و مجلس دانست.

نماینده مردم نطنز نقاط قوت دولت دهم را به شرح زیر بیان کرد: از امتیازاتی که می‌توان به این دوره از مجلس و ریاست جمهوری اختصاص داد حرکت کشور در جهت توسعه، تلاش و پیگیری کار مضاعف و مردمی بودن است.

وی همچنین در توصیف نقاط ضعف دولت دهم اظهار کرد: وجود برخی از مسائل حاشیه‌ای و توجه به مسائل فرعی در راس و عدم اهتمام به مسائل اصلی را می‌توان بیان کرد ضمن اینکه اقدامات دولت در حوزه عمرانی در نوع خود بی‌نظیر بود.

فیروزی در پاسخ به این سئوال که عملکرد دولت در زمینه کاهش تورم و نرخ بیکاری چه بوده است، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود متاسفانه در سال جاری اقتصاد دچار تورم بالایی بود که آسیب جدی به اقتصاد پایه کشور وارد کرد و دولت باید بخش‌نامه جامع در خصوص طرح تولید ملی و کمک به صنعت داشته باشد که این وضعیت بحرانی موجود را نجات دهیم.

وی افزود: دولت باید کشور را به جای دلال بازی به سوی سرمایه‌گذاری و تولید سوق دهد تا به موجب آن فضای کاذب اقتصادی که در کشور وجود دارد از بین برود.

نماینده مردم نطنز تصریح کرد: دولت دهم در اواخر با تعریف‌هایی روبه‌رو شد و وجود تحریم‌ها باعث شد اقتصاد کشور دچار آسیب شود که این آسیب و همچنین بعضی از سوء مدیریت‌ها تورم چند برابری را به وجود آورد که جامعه را به مشکل روبرو کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت در زمینه اقتصاد در چند سال گذشته کارهای خوبی انجام داد، اضافه کرد: به دلیل اینکه اقتصاد پایه در کشور ما اقتصاد بیماری است به صورت مقطعی و مسکن کار می‌شود و به همین دلیل همیشه دچار تلاطم و آسیب بوده این موجب می‌شود تا نتوانیم یک اقتصاد پایدار داشته باشیم .

فیروزی افزود: امیدوار هستیم در آینده با یک اداره و عزم جدی در مورد ساماندهی وضعیت موجود و تغییر رویه در اقتصاد داشته باشیم که باید با کمک مجلس دولت و تمام قوه‌ها صورت پذیرد.

وی در مورد طرح‌های انجام شده در حوزه انتخابی خود در طی چهار سال گذشته اظهار کرد: در حوزه عمرانی کارهایی صورت گرفته است، اما بیش از این نیز می‌توانست انجام شود که به دلیل عدم اختصاص اعتبارات لازم با مشکلات مالی مواجه شدند که امیدواریم در سال 92 با بودجه مناسب این مشکلات را رفع کنیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: این طرح‌ها تکمیل و راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی بود که با وجود حمایت در جهت تولید دچار مشکلاتی از قبیل بوروکراسی اداری شد و بالطبع زمانی که با تورم مواجه می‌شوند دیگر توان ادامه کار ندارند که باید تغییر رویه داده و انجام امور اداری تسریع شود.

وی موفقیت‌های بزرگ دولت را در حوزه عمرانی  دانست و گفت: از بهترین کارهای عمرانی که انجام شده است در دولت نهم و دهم بوده که  کارهای شایان ذکری در زمینه مسکن و راه و شهرسازی انجام شده است موارد که از موارد آن می‌توان ساخت اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها، ساخت پل‌ها و همچنین مسکن مهر را دانست.

انتهای پیام/63015/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول