اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد

فعالیت 800 قرارگاه تشکیلاتی در کشور

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از فعالیت 800 قرارگاه تشکیلاتی در کشور خبر داد.

فعالیت 800 قرارگاه تشکیلاتی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حامد علامتی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به اهمیت شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بهره‌مندی معنوی از فضیلت‌های ماه رمضان است.

وی با اشاره به حمایت‌های مطلوب آموزش و پرورش از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان متصل به ولایت فقیه است و از چشمه جوشان ولایت متنعم است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان توسط نماینده مقام معظم رهبری اداره می‌شود، تصریح کرد: این اتحادیه یادگار 36 هزار دانش‌آموز شهید است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دارای منابع ارزشمندی است، افزود: این اتحادیه طی سال‌ها اقدامات مختلفی را انجام داده است.

علامتی با بیان اینکه فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بر اساس تزکیه و علم است، اضافه کرد: تزکیه بر علم مقدم است و از همین رو نیروهای متخصصی تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به تغییر آرایش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پس از فتنه 88 افزود: در همین راستا قرارگاه‌های تشکیلاتی در مقابله با جنگ نرم ایجاد شده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه در حال حاضر 800 قرارگاه در کشور فعال است، اضافه کرد: این قرارگاه‌ها در سه محور معرفتی معنوی، مهارتی تشکیلاتی و علمی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اتحادیه در تلاش به منظور مقابله با دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی است، افزود: در این زمینه اقدامات بسیاری انجام شده است.

علامتی در ادامه به فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان زنجانی جزو فعال‌ترین اتحادیه‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول