اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فردوس خبر داد

حضور 110 دانش‌آموز فردوسی در طرح هجرت 3

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فردوس از حضور 110 دانش‌آموز دختر و پسر فردوسی در اجرای طرح هجرت سه خبر داد.

حضور 110 دانش‌آموز فردوسی در طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مرتضی سکندری‌مقدم پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های هجرت دانش‌آموزی فردوس اظهار کرد: طرح هجرت سه با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و نیز بهسازی و زیباسازی مدارس اجرا می‌شود.

وی گفت: در تابستان امسال بیش از 11 مدرسه مرمت، تعمیر و زیباسازی می‌شود که از ابتدای تابستان تاکنون عملیات زیباسازی و مرمت دو مدرسه با حضور 10 دانش‌آموز به اتمام رسیده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فردوس افزود: در حال حاضر 110 دانش‌آموز شامل 70 پسر و 40 دختر در اجرای طرح هجرت سه در این شهرستان فعالیت دارند.

اجرای 2 هزار نفر روز کار در مدارس فردوس

سکندری‌مقدم تصریح کرد: طرح هجرت سه با همکاری اداره آموزش و پرورش اجرا و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و تاکنون بیش از 2 هزار نفر روز در این طرح کار شده است.

وی کارگاه خیاطی هنرستان شهید صبوری، کارگاه تعمیر میز و صندلی دانش‌آموزان، کارگاه جوشکاری هنرستان شهید باهنر، مرمت کتابخانه دبیرستان حضرت زینب(س)، رنگ‌آمیزی خوابگاه شهید مطهری، زیباسازی و دیوارنویسی مدرسه شهید هادی جوادی و نیز فضاسازی اردوگاه شهید مطهری را از جمله عرصه‌های طرح هجرت سه در فردوس عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فردوس یادآور شد: شرکت در طرح هجرت سبب می‌‏شود که دانش‏‌آموزان در کنار تحصیل علم، مهارت‌‏های زندگی و تجربه‏‌های دیگری را نیز بیاموزند و از اوقات فراغت خود بیشترین بهره را ببرند.

انتهای پیام/69007/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول