اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش اردبیل تاکید شد

برقراری طرح دوستی علمی با همکاری بنیاد نخبگان استان اردبیل

در ششمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بر طرح دوستی علمی با همکاری بنیاد نخبگان استان برای دانش‌آموزان سال دوم تجربی تاکید شد.

برقراری طرح دوستی علمی با همکاری بنیاد نخبگان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اخذ مجوز برگزاری کارگاه کارآموزی نیم روزه برای مدرسین کشوری پایه سوم ابتدایی خبر داد.

احمد محمود‌زاده عنوان کرد: تهیه و توزیع محتوای مناسب معلمان چند پایه در ایام ماه مبارک رمضان و انجام آزمون و برگزاری کارگاه توجیهی و آموزشی به منظور ارتقای علمی معلمان جدیدالورود به ویژه تبدیل‌شدگان قرارداد کار معین به آموزگاری نیز در دستور کار است.

وی به وضعیت کاری آموزشیاران تبدیل وضعیت شده به پیمانی که از طریق امور اداری ابلاغ انتقالی آنها به مناطق صادر شده است نیز اشاره کرد و گفت:  این آموزشیاران موظف به اداره کلاس‌های سوادآموزی خود تا پایان آزمون می‌باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از اخذ مجوز قرارداد برون‌سپاری جذب و آموزش بیسوادان به موسسه‌های آموزشی، قرآنی و تشکل‌های غیر دولتی در اجرای بخشنامه وزارت متبوع، مجوز تشکیل جلسه توجیهی مشترک برای معاونین آموزش و مسئولان سوادآموزی در سه قطب اردبیل، خلخال، مغان بود که پس از تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.                                  

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول