اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

23 کانون اوقات فراغت دانش‌آموزان را پر می‌کند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از فعالیت 23 کانون دایم و موقت در استان اردبیل و ارائه خدمات به دانش‌آموزان در فصل تابستان خبر داد.

23 کانون اوقات فراغت دانش‌آموزان را پر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در بازدید از کانون ولایت کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: در این کانون‌ها برنامه‌های متنوعی اعم از فرهنگی، تربیتی، ورزشی و اردویی ارائه می‌شود تا در کنار آن برنامه‌های قرآنی نیز تقویت شود.

وی از بهره‌مندی 5 هزار دانش‌آموز تحت حمایت و غیر تحت حمایت در کانون‌های فرهنگی، تربیتی و هنری این نهاد خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: با ایجاد کانون‌های دائم و موقت و برگزاری کلاس‌های آموزشی، تربیتی و هنری، دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از این کانون‌ها بهره‌مند می‌شوند.

زلالی با بیان اینکه در حال حاضر 23 کانون دائم و موقت در سطح استان فعالیت دارند، گفت: کانون ولایت اردبیل، مشگین‌شهر و بیله‌سوار به عنوان 3 کانون دائم فعالیت می‌کنند که در کنار این کانون‌ها تعداد 20 کانون موقت نیز در سطح استان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت دارند.

این مسئول با اعلام اینکه پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از محورهای اصلی فعالیت حوزه فرهنگی کمیته‌ امداد است، عنوان کرد: هدف از برگزاری کانون‌های فرهنگی، تربیتی و هنری کمیته‌ امداد توجه به نیازمندی دانش‌آموزان و تربیت نسل آینده می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: در این کانون کلاس‌های متنوع شامل آموزش قرآن و احکام، زبان انگلیسی، ریاضی، کامپیوتر، معرق‌کاری، پرده‌دوزی، خیاطی و... برگزار می‌شود که علاوه بر دانش‌آموزان، مادران و زنان سرپرست خانوار نیز از این کلاس‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

 

بهره‌برداری از 9 واحد مسکن مددجویی در هیر

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زلالی از نزدیک از واحدهای احداثی برای مددجویی شهر هیر بازدید کرد و از افتتاح 9 واحد مسکن مددجوی در این شهر خبر داد.

وی افزود: این واحدها در 55 متر مربع احداث می‌شوند که تا به امروز افزون بر 800 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: برای احداث هر کدام از این واحدها 90 میلیون ریال هزینه شده است.

زلالی با بیان اینکه زمین این تعداد از واحدهای احداثی از سوی شهرداری شهر هیر می‌باشد، ادامه داد: امیدواریم تا یک ماه آینده این واحدها به بهره‌برداری برسد تا خانواده‌ها بتوانند با تحویل این واحدهای مسکونی از نعمت مسکن و سرپناه مناسب بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه تعمیر، تکمیل و بازسازی منازل مددجویان از دیگر اقدامات این نهاد در راستای ایجاد سرپناه مناسب برای مددجویان است، گفت: علاوه بر انواع خدمات حمایتی ایجاد سرویس بهداشتی، اخذ انشعاب رایگان آب، برق و گاز و.. نیز از جمله خدماتی است که برای آنان صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با درایت و همکاری خیرین، ادارات دولتی و خصوصی، سازمان‌ها و... امیدواریم برای تمامی مددجویان تحت حمایت که فاقد منزل می‌باشند، مسکن و سرپناه احداث کنیم.

انتهای پیام/62004/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول