اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

100 دانش‌آموز نخبه علمی استان مرکزی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش آیین تجلیل از 100 دانش‌آموز نخبه علمی استان مرکزی برگزار شد.

100 دانش‌آموز نخبه علمی استان مرکزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان مرکزی ظهر امروز در این مراسم گفت: دانش‌آموزان نخبه علمی همواره الگوی تمام نمای دانش‌آموزان دیگر هستند که باید بکوشند سطح علمی و اخلاقی خود را افزایش دهند تا دیگران از آنها درس بگیرند.

عزیزآبادی افزود: دانش‌آموزان علمی باید در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه علمی، اخلاقی و معنوی الگوی دیگران بوده و زمینه ارتقای سطح علمی و معنوی دوستان خود را نیز فراهم سازند.

وی تصریح کرد: دانش‌ِآموزان نخبه این استان طی سال‌های اخیر افتخارات بسیار ارزشمندی برای استان کسب کرده و با درخشش در مسابقات علمی موجب افتخار استان شدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به واسطه چنین جوانان غیوری قله‌های علم و دانش را فتح کرده و جایگاه علمی خود را در جهان سال به سال افزایش می‌دهد.

عزیزآبادی گفت: امید می‌رود دانش‌آموزان امروز که آینده‌ سازان فردای این انقلاب هستند همچنان با درخشش خود موجب افتخارآفرینی این نظام شوند.

وی اظهار داشت: بدون شک آموزش و پرورش نقش موثری در کسب موفقیت‌‌های علمی دارد و ان‌شاءالله با استفاده از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حماسه علمی و تربیتی در آموزش و پرورش محقق شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز همه کودکان این سرزمین زیر پوشش آموزش و پرورش قرا گرفته‌اند.

ابوالفضل هاشمی افزود: امروز جوانان غیور ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی و با اعتماد به نفس خود توانسته‌اند شتاب وصف ناپذیری به پیشرفت و رشد ایران اسلامی در عرصه علم و فن‌آوری داده و موجبات درخشش این کشور را در عرصه علمی فراهم سازند.

وی در پایان تأکید کرد: قطعا ایران اسلامی به داشتن چنین جوانان غیوری که قله‌های علم و دانش را فتح می‌کنند، به خود می‌بالد.

انتهای پیام/87006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول