اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سربیشه خبر داد

شرکت 2 هزار دانش‌آموز سربیشه‌ای در کلاس‌های اوقات فراغت

مدیر آموزش و پرورش سربیشه گفت: در تابستان امسال دو هزار و 263 دانش‌آموز در شهرستان سربیشه در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

شرکت 2 هزار دانش‌آموز سربیشه‌ای در کلاس‌های اوقات فراغت

علیرضا مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کلاس‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها با همکاری هشت دستگاه اجرایی در این شهرستان برگزار شده است، اذعان داشت: در کلاس‌های اوقات فراغت سربیشه 2 هزار و 263 دانش‌آموز شرکت می‌کنند.

فعالیت 62 پایگاه اوقات فراغت در شهرستان سربیشه

مدیر آموزش و پرورش سربیشه تصریح کرد: برای آموزش به دانش‌آموزان در این کلاس‌ها 108 مربی فعالیت می‌کنند.

مقیمی از وجود 62 پایگاه برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد و افزود: از این 62 پایگاه هشت پایگاه مربوط به اداره تبلیغات اسلامی، هشت پایگاه مربوط به فرهنگ و ارشاد اسلامی و هشت پایگاه مربوط به فنی و حرفه‌ای است.

وی ادامه داد: تعداد دو پایگاه مربوط به کمیته امداد امام، یک پایگاه مربوط به کانون پرورش فکری، 14 پایگاه مربوط به اوقاف، 11 پایگاه مربوط به آموزش و پرورش و 10 پایگاه مربوط به اداره ورزش و جوانان شهرستان سربیشه است.

شرکت 176 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت فنی و حرفه‌ای

مدیر آموزش و پرورش سربیشه با بیان اینکه این ادارات متولی برگزاری 111 کلاس‌ اوقات فراغت هستند، گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه هشت کلاس با عنوان‌های قرآن، احکام، تاریخ، عقاید و مشاوره برگزار می‌کند.

مقیمی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی برگزاری 12 کلاس با عنوان‌های قرآن، ورزش و کامپیوتر برای دانش‌آموزان در شهرستان سربیشه است.

وی با بیان اینکه جوشکاری گاز، تعمیر خودرو، مانتودوزی، گلیم‌بافی، چادرشب‌بافی، آرایشگری و قالی‌بافی از جمله کلاس‌هایی است که توسط فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شده، افزود: در این کلاس‌ها 176 دانش‌آموز شرکت می‌کنند.

فعالیت 21 مربی در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد

مدیر آموزش و پرورش سربیشه یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی سربیشه کلاس‌های اخلاق اسلامی، معرق، سفالگری، عروسک‌سازی، قرآن، تفسیر، احکام و سبک زندگی را برای دانش‌آموزان علاقمند به این رشته‌ها برگزار می‌کند.

مقیمی بیان داشت: در این کلاس‌ها 162 دانش‌آموز شرکت و 21 مربی فعالیت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه کانون پرورش فکری سربیشه یکی دیگر از متولیان برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان این شهرستان است، تصریح کرد: کلاس‌های نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، کاردستی، فعالیت‌های فرهنگی، قصه‌گویی و نمایش عروسکی از جمله این کلاس‌ها بوده است.

شرکت 200 دانش‌آموز در کلاس‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان

مدیر آموزش و پرورش سربیشه ادامه داد: در کلاس‌های کانون پرورش فکری سربیشه 200 دانش‌آموز شرکت می‌کنند.

مقیمی با بیان اینکه اداره اوقاف سربیشه کلاس‌هایی با عناوین حفظ، روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم برگزار می‌کند، متذکر شد: در این کلاس‌ها 250 دانش‌آموز شرکت کردند.

وی متذکر شد: اداره آموزش و پرورش سربیشه با برگزاری کلاس‌های قرآنی، تقویتی، هنری، ورزشی، زبان، کامپیوتر و آموزش ریاضی اقدام به پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان کرده است.

مدیر آموزش و پرورش سربیشه با بیان اینکه کلاس‌های فوتسال، فوتبال، دارت، شطرنج و فوتبال دستی عناوین کلاس‌هایی است که اداره ورزش و جوانان برگزار می‌کند، اذعان داشت: در این کلاس‌ها 200 دانش‌آموز سربیشه‌ای شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/69021/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول