اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز برداشت گندم

30 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به خرید 30 هزار و 700 تنی گندم تا آخر روز دوم مرداد ماه گفت: این مقدار خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 180 درصد رشد داشته است.

30 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به آهنگ کند خرید گندم از ‌آغاز برداشت آن اظهار داشت: این روند بعد از از افزایش قیمت اعلام شده بهبود یافته است.

وی از آماده بودن 33 مرکز خرید گندم برای تحویل گرفتن گندم تولیدی خبر داد و افزود: برخی از این مراکز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان، خدابنده را مرکز تولید گندم در استان زنجان اعلام کرد و گفت: اقدامات لازم برای خرید حداکثری در این شهرستان انجام شده است.

وی از وجود واحدهای خرید گندم در شهر هیدج برای خرید گندم پوست کنده خبر داد و اضافه کرد: این واحدها آماده خرید 500 تا یک‌هزار تن گندم برای شرکت مینو هستند.

منصوری تصریح کرد: واحدهای خرید گندم برای شرکت مینو قصد افزایش قیمت به 850 تومان را دارند که می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

وی از کاهش قیمت جهانی گندم خبر داد و افزود: این کاهش قیمت به تهیه گندم مورد نیاز بخش صنعت کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به خرید 30 هزار و 700 تنی گندم تا آخر روز دوم مرداد ماه افزود: این مقدار خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 180 درصد رشد داشته است.

وی به بازدید خود از مزارع استان زنجان اشاره و تصریح کرد: کشاورزان عدم وجود کمباین را یکی از مشکلات عنوان می‌کردند.

منصوری با اشاره به احتمال بارش باران اضافه کرد: وقوع هر نوع بارشی در روزهای آینده موجب وارد شدن آسیب جدی به گندم‌های تولیدی می‌شود.

وی به پرداخت قیمت‌های گندم تحویلی توسط شرکت غله به کشاورزان تا 29 تیر ماه اشاره و اضافه کرد: کف مدت زمان پرداخت‌ها در شرکت 48 ساعت است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان تصریح کرد: مابه‌التفاوت قیمت‌های خرید گندم قبل از اعلام قیمت جدید به کشاورزان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/73004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول