اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

مسئولان بذر ذرت کشاورزان رودبار را تأمین کنند

امام جمعه رودبار با اشاره به فصل کشت ذرت در این شهرستان گفت: تاکنون تنها 22 تن بذر بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است و مسئولان در فرصت باقیمانده بذرهای ذرت مورد نیاز آن‌ها را تأمین کنند.

مسئولان بذر ذرت کشاورزان رودبار را تأمین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رودبار با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) یکی از زنان نمونه تاریخ است که ویژگی‌های منحصر به‌ فرد دارد.

وی افزود: خدیجه اول زنی بود که به پیامبر ایمان آورد و در اصطلاح قرآن کسانی که در پذیرفتن اسلام پیشگام بودند، سابقون نام گرفتند و این سبقت در صدر اسلام ملاک فضیلت و برتری بود.

گروهی عنوان کرد: عایشه یکی از زنان رسول خدا (ص) می‌گوید، «من از اینکه خدیجه را درک نکرده بودم تأسف می‌خورم و از علاقه و مهر پیامبر نسبت به او همیشه تعجب می‌کردم، چون رسول خدا خدیجه را زیاد یاد می‌کرد و اگر گوسفندی می‌کشت، سراغ دوستان خدیجه می‌رفت و سهمی برای آن‌ها می‌فرستاد».

امام جمعه رودبار بیان داشت: از برخی ویژگی‌های اخلاقی حضرت خدیجه می‌توان به مقاومت و پایداری، انفاق و احسان و ساده زیستی ایشان اشاره کرد.

گروهی عنوان کرد: در این شهرستان کار اکثر مردم کشاورزی است و در حال حاضر فصل کشت ذرت است، سال گذشته 120 تن بذر ذرت در بین کشاورزان توزیع شد، اما امسال تا این موقع تنها 22 تن بذر توزیع شده است.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: مسئولان در فرصت باقیمانده بذرهای ذرت مورد نیاز کشاورزان را تأمین کنند تا آن‌ها در این زمینه مشکل نداشته باشند.

انتهای پیام/2655/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول