اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

24 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از خرید بیش از 24 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد.

24 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد

رسول منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 33 مرکز خرید گندم در استان فعال بوده و همه روزه آماده پذیرش محموله‌های گندم کشاورزان است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در زمینه پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: امسال در کمتر از 48 ساعت مطالبات گندم‌کاران پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز فصل خرید گندم تاکنون 24 هزار و 450 تن گندم در استان خریداری شده است، اضافه کرد: کیفیت گندم‌های تولیدی در استان زنجان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: امسال عمده محموله‌ها با افت صفر درصد پذیرش شده بنابراین بالاترین قیمت خرید ممکن به این محصول اختصاص یافته است.

منصوری با بیان اینکه برای تولید گندم داخلی زحمات بسیاری کشیده شده است، افزود: باید اقداماتی انجام شود که ماحصل تلاش کشاورزان و حمایت دولت و مسئولان با بالاترین کیفیت در اختیار مردم استان قرار گیرد.

وی در ادامه اعلام خبر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم را در افزایش مراجعات و تمایل کشاورزان به فروش گندم به مراکز دولتی تأثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: برخی واسطه‌ها و مراکز بخش خصوصی که با اختلاف قیمت جزئی گندم کشاورزان را خریداری می‌کردند، به واسطه افزایش قیمت گندم از چرخه خرید خارج شده‌اند.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 33 مرکز خرید در استان زنجان کار خرید گندم را انجام می‌دهند، گفت: تعداد این مراکز در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول