اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

پرداخت خسارت‌های ناشی از شرایط جوی به کشاورزان زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به مکاتبات انجام شده با مرکز کشور برای پرداخت خسارت‌های وارد شده به محصولات باغی و کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: خسارت‌های ناشی از شرایط جوی به زودی توسط صندوق به کشاورزان پرداخت می‌شود.

پرداخت خسارت‌های ناشی از شرایط جوی به کشاورزان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان تامین آب شرب روستاها را از اولویت‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: مشکلات این حوزه‌ها نه تنها استان بلکه از معضلات کشور نیز محسوب می‌شود.

وی بر تاثیرپذیری آب و هوای کشور از تغییرات جهانی تاکید کرد و افزود: این تغییرات مشکلات خاصی را پیش روی مسئولان قرار داده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر لزوم اولویت‎بندی مشکلات موجود در بخش آب روستایی تاکید کرد و گفت: انتظار تامین اعتبار 56 میلیارد تومانی در این بخش با توجه به سوابق درست نیست.

وی به سرمایه‌گذاری‌های فراوان انجام شده در بخش آب شرب روستاها اشاره و تصریح کرد: روستایی‌ها تا وقتی تجهیزات تعبیه شده در بخش آب شرب روستاها سرویس می‌دهد اجازه حضور و دخالت آبفار را نمی‌دهند ولی وقتی دچار مشکل می‌شوند انتظار حل تمام مشکلات توسط آب و فاضلاب را دارند.

کریمی بر لزوم همکاری فرمانداران برای حضور شرکت آبفار در همه روستاهایی که آب بهداشتی دارند تاکید کرد و گفت: حقوق آبداران هم باید به موقع پرداخت شود.

وی با اشاره به استفاده از آب شرب در بخش کشاورزی در روستاها تصریح کرد: باید جلوی این کار گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان آغاز عملیات اجرایی طرح‌های زیاد را از دیگر معضلات بخش آب روستایی عنوان و اضافه کرد: این معضل در بخش مجتمع‌های آبرسانی بیشتر به چشم می‌خورد که با اولویت‎‏بندی لازم، باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به لزوم اندیشیده شدن تمهیدات خاص برای تامین آب برای روستاهایی که مشکل آب دارند، گفت: نیازی به خرید تانکر برای این منظور نیست بلکه می‌توان این مشکل را از طریق اجاره هم حل کرد.

کریمی به مکاتبات انجام شده با مرکز کشور برای پرداخت خسارت‌های وارد شده به محصولات باغی و کشاورزی استان اشاره کرد و تصریح کرد: خسارت‌های ناشی از شرایط جوی به زودی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول