اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

3 کارگروه برای تحقیق و تفحص از خودروسازان تشکیل شد

عضو هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان گفت: سه کارگروه «فنی و استاندارد»، «مالی و سرمایه‌گذاری»، «ساختار و مدیریت» از سوی اعضای تحقیق و تفحص از خودروسازان تشکیل شده که با استفاده از کارشناسان متخصص این امر مهم محقق می‌شود

3 کارگروه برای تحقیق و تفحص از خودروسازان تشکیل شد

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه با تصویب پیشنهاد تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجلس شش ماه فرصت برای تحقق آن وجود دارد، اظهار کرد: در صورت لزوم و نیاز، مدت یاد شده قابل تمدید و افزایش خواهد بود.

وی همزمانی تصویب این پیشنهاد با بررسی بودجه سال 92 و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراها را دلیل نبود شتاب در چرخ‌های این تحقیق و تفحص اعلام کرد.

دهقانی با اشاره به تشکیل دبیرخانه این هیئت گفت: مکاتبات با نهادهای مربوطه، جمع‌آوری اطلاعات، انجام کارهای کارشناسی برای عملیاتی شدن تحقیق و تفحص در حال انجام است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعریف سه کارگروه تخصصی برای این طرح خبر داد و گفت: سه کارگروه فنی و استاندارد، مالی و سرمایه‌گذاری، ساختار و مدیریت از سوی اعضای تحقیق و تفحص از خودروسازان تشکیل شده که با استفاده از کارشناسان متخصص در هر کدام از بخش‌های یاد شده این طرح بعد از طی مراحل اشاره شده اجرایی خواهد شد.

وی تحقیق و تفحص از خودروسازان را فراهم آوردن زمینه‌ای برای شناسایی مشکلات، موانع و کمبودهای موجود در این عرصه تولیدی دانست و گفت: با رسیدن به موانع و مشکلات در بخش خودروسازی می‌توان زمینه را برای تولید با کیفیت مناسب فراهم آورد که تامین کننده نیازهای هر دو طرف این معادله یعنی تولید کننده و مصرف کننده باشد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در عین حال رسیدن به این اهداف را در رشد و توسعه نه تنها در صنعت بلکه تاثیرگذار در اقتصاد کشور و در نتیجه تسری آن به بطن جامعه و تمام هموطنان عنوان کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول