اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروجی کارگروه‌های فرهنگی بستر توسعه امنیت اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با مهم ارزیابی کردن نقش «کارگروه‌های هفتگانه طرح تحول اجتماعی» در تصمیم‌گیری‌های کلان امور اجتماعی ،فرهنگی و امنیتی گفت:خروجی کارگروه‌های فرهنگی بستر توسعه امنیت اجتماعی است.

خروجی کارگروه‌های فرهنگی بستر توسعه امنیت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز ، ناصر رجبی آثار فعالیت‌ها در حوزه امور اجتماعی را دامنه‌دار در تمامی ابعاد جامعه دانست و اظهار داشت: آسیب‌ها و مسائل اجتماعی جامعه همانند زنجیره‌ای به هم متصل است و تشکیل کارگروه‌های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند  بستری برای بررسی این آسیب‌ها و اخذ تدابیر مناسب جهت رفع موجود باشد.

 ضرورت فعال‌سازی کارگروه‌ها و شوراها در امتداد مسیر حماسه اقتصادی

وی در ادامه با اشاره به خلق باشکوه حماسه سیاسی و در امتداد آن حماسه اقتصادی، تحقق این مهم را مستلزم فعال شدن کارگروه‌ها، شوراها، کمیسیون‌ها و... دانست و تأکید کرد: بعد از  تحقق حماسه سیاسی عزم‌ها باید برای تحقق حماسه اقتصادی جزم شود که بخشی از آن نیز فعال شدن همین کارگروه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

رجبی همچنین با بیان اینکه کارگروه‌های فرهنگی پایه بستری برای برقراری امنیت اجتماعی به شمار می‌رود، تصریح کرد: کلیه تصمیمات فرهنگی و اجتماعی از دل همین کارگروه‌ها خارج می‌شود و آثار آن تمامی ابعاد جامعه را تا فرا سوی امنیت اجتماعی در بر می‌گیرد، از این رو باید نسبت به فعال‌سازی «کارگروه‌های هفتگانه طرح تحول اجتماعی» استان البرز هر چه سریع‌تر اقدام شود تا شاهد ترویج برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: با فعال شدن این کارگروه‌ها، تشکیل جلسه هر 15 روز یک بار برای اخذ تصمیمات فرهنگی و اجتماعی استان امری ضروری است.

 براساس این گزارش، اعضای هفت کارگروه « ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی، ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش اعتیاد، مواد مخدر، ارتقای انضباط اجتماعی و ترویج قانون‌گرایی در جامعه، تقویت وحدت، همبستگی و هویت ملی و اسلامی و ارتقای نشاط اجتماعی و سلامت» به ریاست «اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی» و دبیری دستگاه‌های عضو کارگروه معرفی شدند.

صدور احکام نمایندگان کارگروه‌ها ظرف مدت 15 روز و تعیین شرح وظایف اعضا از دیگر محورهای این نشست بود.

 انتهای پیام/2302/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول