اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

دامنه خدمات خانه کارگر در آذربایجان غربی توسعه می‌یابد

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: دامنه خدمات خانه کارگر آذربایجان غربی به جامعه هدف خود در حال گسترش یافتن است.

دامنه خدمات خانه کارگر در آذربایجان غربی توسعه می‌یابد

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه، اظهار داشت: دفاع از حق و حقوق جامعه کارگری، تلاش برای رفاه آنها و خانواده‌هایشان فلسفه وجودی این مجموعه را شکل می‌دهد، بنابراین در راستای ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی گام برداشته می‌شود.

وی به همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شرکت‌های طرف قرار داد در این زمینه اشاره کرد و افزود: تلاش برای کاهش آلام جامعه کارگری و کاستن از محنت‌های فراوان طبقه کم‌بضاعت و تلاشگر جامعه وظیفه‌ای بر دوش همه مسئولان است، که برای محقق شدن این امر در این استان گام برداشته می‌شود.

صادقی با اظهار به اینکه تاکنون 320 مورد قرارداد با شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف منعقد شده است، ادامه داد: قراردادهای منعقد شده در راستای استفاده از خدمات با تخفیف یا رایگان بوده و نظر مثبت بسیاری از اعضای زیرپوشش را جلب کرده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی به چاپ دفترچه خدمات این مجموعه با تیراژ 5 هزار جلد و توزیع آنها بین اعضاء اشاره کرد و ادامه داد: در این دفترچه‌ها شرح کاملی از چگونگی ارائه خدمات و طرف‌های قرارداد و مطالبی از این نوع آمده، که رضایتمندی زیادی را بین اعضا ایجاد کرده است.

وی مجتمع‌های فرهنگی ورزشی، استخرها، آموزشگاه‌های رانندگی، فروشگاه‌های عرضه کالا، موزه ارومیه و جهاد دانشگاهی را فقط بخشی از طرف قراردادهای این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد: برای توسعه دامنه خدمات، حتی افراد زیرپوشش پیشنهاداتی نیز ارائه می‌دهند.

صادقی با اظهار به اینکه ساختمان اداری خانه کارگر به یک محل مناسب در ارومیه منتقل می‌شود، اظهار داشت: با هدف تسهیل ارائه خدمات و دسترسی سریع کارگران به این مجموعه، ساختمان اداری در محل مناسبی از ارومیه استقرار پیدا می‌کند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول