اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 727 وبلاگ دینی در خراسان جنوبی

دبیر مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی گفت: تعداد 727 وبلاگ دینی و همچنین بیش از 30 وب سایت دینی در سطح استان فعال است.

فعالیت 727 وبلاگ دینی در خراسان جنوبی

سعید کسرایی نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از 67 نیروی اجرایی و 575 عضو تشکیل شده است و تاکنون 320 نفر در بانک فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از فعالیت 727 وبلاگ دینی و همچنین بیش از 30 وب سایت دینی فعال در سطح استان خبر داد.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی اذعان داشت: تولید محتوای عمومی، مدیریت زمان در فضای مجازی، ساختن اینترنت اسلامی و توجه به نیازهای قشر جوان از جمله اموری هستند که با ایجاد وبلاگ دینی تحقق می‌یابند.

کسرایی‌نیا با بیان اینکه باید بومی کردن شبکه‌های اطلاعاتی پیگیری شود، گفت: طرح تعلیم و تربیت اسلامی، طرح جامع فرهنگی استان، طرح دفاع هوشمندانه و حمله زیرکانه بر اساس باورهای دفاع مقدس، جذب و ساماندهی همه چهره‌های تاثیرگذار فرهنگ استان از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تقویت باورها و ترویج ارزش‌ها تصریح کرد: باید شیوه‌ها و روش‌های جنگ نرم مورد مطالعه قرار گیرد و از آن استفاده شود.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی تصریح کرد: برگزاری بیش از 20 دوره آموزش بر اساس استاندارد مرکز در سطح استان، بیش از 35 عنوان فعالیت فرهنگی، شرکت در نمایشگاه قرآن، جشنواره وبلاگ‌نویسی و ختم بیش از 137 هزار صلوات از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

انتهای پیام/22481/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول