اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان تأکید کرد

تبلیغ دین از طریق فضای مجازی بین جوانان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه وبلاگ‌نویسی دینی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: تبلیغ دین از طریق فضای مجازی باید بین جوانان نهادینه شود.

تبلیغ دین از طریق فضای مجازی بین جوانان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام  عباسعلی خزاعی اظهار داشت: اگر آثار وبلاگ‌نویسان ارزشی و کسانی که در حیطه ترویج دین از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند در معرض داوری، نقد و بررسی قرار گیرد به یقین آنان را برای ادامه کار مصمم‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: اینترنت بستر مناسبی را برای تبلیغ دین فراهم کرده که اگر از آن به درستی استفاده نکنیم دیگران در مسیر ضد دین این فضا را اشغال می‌کنند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه اسلام و علمای دین هم بر همین عقیده هستند که باید با توجه به امکانات روز ارزش‌های دینی را تبلیغ کرد، گفت: چرا که به فرموده معصومین و اهل بیت کسی که عالم به زمان باشد مورد توطئه‌های روزگار قرار نمی‌گیرد.

خزاعی با اشاره به وضعیت فضای مجازی و وبلاگ‌نویسی دینی استان، تصریح کرد: اقدامات خوبی در عرصه وبلاگ‌نویسی دینی در استان انجام شده اما به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: نباید به اقدامات انجام شده اکتفا کرد چرا که هنوز گام‌های نخستین را در این عرصه برداشته و مسیر طولانی در پیش داریم.

*با نگاه به آینده در زمینه استفاده از فضای مجازی برنامه‌ریزی کنیم

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: باید با نگاه به آینده برای استفاده جوانان از این بستر برنامه‌ریزی کنیم چرا که بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور استفاده از فضای مجازی رشد بیشتری خواهد داشت و حتی در شهرهای کوچکی مانند نهبندان جوانان بیشتری به سراغ وبلاگ‌نویسی می‌روند.

خزاعی اهمیت فضای مجازی را بسیار بالا دانست و افزود: نکته قابل توجه دیگر حضور افراد آگاه و عالم در عرصه فضای مجازی بوده که امروز مشاهده می‌شود.

وی در مورد برخی آسیب‌های اجتماعی ناشی از استفاده نادرست از فضای مجازی، گفت: در شهرهایی مانند نهبندان استفاده از اینترنت و فضای مجازی بازتاب منفی نداشته و آسیب‌های استفاده از فضای مجازی بیشتر در شهرهای بزرگ مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول