اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی خبر داد

ارسال 698 اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی

خبرگزاری فارس: دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از ارسال 698 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی استان خبر داد.

ارسال 698 اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید کسرایی شنبه ‌شب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از آغاز ثبت ‌نام این جشنواره از فروردین‌ ماه سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: در مدت مقرر 698 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که در مرحله بعد وارد فاز داوری این جشنواره شد.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی بیشترین آثار رسیده به این جشنواره را در بخش وبلاگ با 451 اثر عنوان کرد و گفت: بیشترین آثار رسیده به این جشنواره از شهرستان بیرجند با 430 اثر و بعد از شهرستان قاینات با 31 اثر بوده است.

کسرایی با بیان اینکه آثار ارسالی به این جشنواره در سه مرحله داوری شده است، یادآور شد: بیشترین آثار در بخش موضوعی مربوط به بحث عترت با 175 است.

وی از حضور فعال روحانیت در این جشنواره خبر داد و گفت: در این جشنواره 25 روحانی و طلبه‌ حوزه علمیه حضور داشتند همچنین 40 نفر از شرکت‌کنندگان دارای مدرک فوق‌ لیسانس و بالاتر هستند.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش از این قرار بود اختتامیه این جشنواره در چهارم مرداد ماه سال جاری در مرکز استان برگزار شود، از تاخیر به وجود آمده در زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره که به دلیل مسائل مادی بود، عذرخواهی کرد.

کسرایی به سابقه ایجاد مرکز وبلاگ‌نویسی دینی در استان اشاره کرد و گفت: از اواخر زمستان سال 89 مقدمات ایجاد این مرکز در استان فراهم شد و هدف این مجموعه فعالیت فرااستانی است.

وی ادامه داد: همچنین باید فعالیت این مجموعه از بخش وبلاگ نیز گسترده‌تر شود و به سایر تولیدات دیجیتال نیز نفوذ کند.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از حمایت مسئولان از این مجموعه تقدیر کرد و گفت: نشریات الکترونیکی یک فرصت برای بروز استعدادهای جوانان است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول