اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مرکز وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی ستاد سایبری مهدویت در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از راه‌اندازی ستاد سایبری مهدویت در مرکز وبلاگ‌نویسی دینی استان خبر داد.

راه‌اندازی ستاد سایبری مهدویت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید کسرایی‌نیا صبح امروز در دیدار وبلاگ‌نویسان دینی استان با امام‌جمعه بیرجند اظهار کرد: روزانه بین 80 تا 100 اثر و ماهانه بیش از 3 هزار مطلب در وبلاگ‌های زیر نظر این مرکز تولید و وارد فضای مجازی می‌شود.

وی افزود: مدیران و اساتید استان باید با فضای سایبری آشنایی پیدا کرده تا فراز و نشیب‌های این عرصه را بهتر بتوانند درک کنند.

 

* فعالیت 284 عضو در مرکز وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از عضویت 284 عضو در مرکز وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: 258 وبلاگ زیر نظر این مرکز در برابر جنگ نرم مقابله و فعالیت می‌کنند.

کسرایی‌نیا ادامه داد: در حال حاضر همچنین 16 وب‌سایت در این مرکز مدیریت می‌شوند که این تعداد تا پایان سال به 25 وب‌سایت می‌رسد.

وی یادآور شد: در حال حاضر وبلاگ‌های این مرکز در ماه 360 هزار بازدیدکننده دارد که می‌تواند تأثیر زیادی در فضای مجازی داشته باشد.

 

* استقبال بی‌نظیر از جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از استقبال بی‌نظیر جوانان از جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی استان خبر داد و افزود: ارسال 700 اثر به دبیرخانه این جشنواره سبب شد تا مراسم اختتامیه عقب افتاده و آثار مورد بازنگری بیشتری قرار گیرند.

کسرایی‌نیا به دیگر اقدامات مرکز وبلاگ‌نویسی دینی استان اشاره و اظهار کرد: چاپ و پخش نشریه چاپی "نمود"، نشریه الکترونیکی "شما" و نشریه ایمیلی "براق" از دیگر اقدامات این مرکز است.

وی از راه‌اندازی ستاد ساماندهی سایبری دانش‌آموزی نیز در مرکز وبلاگ‌نویسی دینی استان خبر داد و یادآور شد: این مرکز از سال تحصیلی جدید کار خود را آغاز می‌کند.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان جنوبی از راه‌اندازی دفتر تحقیقات و نشر الکترونیک مرکز نیز خبر داد و گفت: این دفتر، فضایی برای دین‌پژوهی است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول