اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

سفر به سوی بی‌نهایت در کانون‌های مساجد استان اردبیل

همزمان با ماه مبارک رمضان طرح معنوی سفر به سوی بی‌نهایت در کانون‌های مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.

سفر به سوی بی‌نهایت در کانون‌های مساجد استان اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این طرح در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های دینی اعضای کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سفر به سوی بی‌نهایت با محتوایی که شامل مباحثی بین اخلاق، احکام و اعتقادات است تلاش می‌کند سطح آگاهی‌های دینی و اعتقادی جامعه را بالا برده و از به انحراف کشیده شدن افراد جلوگیری کند.

وی یادآور شد: اخلاق، احکام و اعتقادات شاکله اصلی زندگی دینی و اجتماعی افراد را تشکیل می‌دهند و تحقق شناخت واقعی از این مقوله‌ها و روابط بین آنها بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی را قابل حل می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان این مطلب که طرح سفر به سوی بی‌نهایت با مشارکت موسسه مرکز آسمان قم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در حال برگزاری است، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح سفر به سوی بی‌نهایت در راستای ارتقای سطح آگاهی دینی و اعتقادی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

سقا بر لزوم افزایش برگزاری دوره‌های مختلف دینی به عنوان نیاز اساسی جامعه تاکید کرد و گفت: ارتقای آگاهی‌های دین و اعتقادی در زندگی فردی و اجتماعی انسان نقشی سازنده دارد به همین دلیل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تلاش می‌کند تا با برگزاری چنین دوره‌هایی سطح بصیرت و آگاهی جامعه را در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان بالا ببرد.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل برگزاری مسابقه حفظ 40 حدیث، تفسیر موضوعی، مسابقات مختلف قرآنی، آموزش احکام، طرح بیش از 30 مسجد و طرح تلاوت نور در 380 کانون‌ فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های در حال اجرای دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان دانست.

انتهای پیام/62004/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول