اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ اسلامی کامل‌ترین فرهنگ برای بشر است / موضوع عفاف و حجاب در خانواده‌ها مورد توجه باشد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فرهنگ غربی به بن‌بست رسیده است و فرهنگ اسلامی بزرگ‌ترین الگو و کامل‌ترین فرهنگ برای بشر محسوب می‌شود.

فرهنگ اسلامی کامل‌ترین فرهنگ برای بشر است / موضوع عفاف و حجاب در خانواده‌ها مورد توجه باشد

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب یک مقوله فرهنگی است، اظهار داشت: در یک جامعه اسلامی باید احکام الهی نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست باید موضوع عفاف و حجاب در خانواده‌ها مورد توجه باشد، تصریح کرد: پس از خانواده‌ها باید به این موضوع در مدارس و دانشگاه‌ها پرداخته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عفاف و حجاب در کشور ایران ریشه فرهنگی دارد، اضافه کرد: حتی در دوران قبل از اسلام نیز این موضع در کشور مورد توجه بوده و رعایت شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود، خانواده‌ها بتوانند به عنوان فرهنگ اسلامی کودکانی تربیت و تحویل جامعه دهند که با معیارهای اسلامی هم‌خوانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان نیز در زمینه فرهنگ جامعه وظایفی بر عهده دارند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید روی فرهنگ کار کنند تا فرهنگ بیگانه در جامعه ترویج نیابد، ادامه داد: کوتاهی‌هایی در این زمینه از سوی خانواده‌ها و متولیان فرهنگی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه الگو قرار دادن فرهنگ غربی در شان مردم جمهوری اسلامی ایران نیست، یادآور شد: در این زمینه باید خانواده‌ها و متولیان فرهنگی توجه لازم را داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتن به سمت فرهنگ ناب اسلامی یک اقدام جدی را می‌طلبد، اذعان داشت: اگر جایی کوتاهی باشد باید به سرعت جلوی این ضعف‌ها گرفته شود.

وی با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران مردمی مسلمان هستند، اضافه کرد: امروز فرهنگ اسلامی می‌تواند علاوه‌ بر نیاز مردم ایران پاسخ‌گوی نیاز بشر باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه امروز فرهنگ غربی به بن‌بست رسیده است، ابراز داشت: فرهنگ اسلامی بهترین و کامل‌ترین فرهنگ برای اداره جامعه بشری است.

انتهای پیام/67300/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول