اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد مازندران:

آماده همکاری با دفاتر فرهنگ اسلامی در اجرای امور فرهنگی هستیم

قائم مقام دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران از اعلام آمادگی دفتر نهاد در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک با دفاتر فرهنگی اسلامی در سطح دانشگاه‌ها خبر داد.

آماده همکاری با دفاتر فرهنگ اسلامی در اجرای امور فرهنگی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام علی غفاری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت جلسات فرهنگی در واحدها خواستار دعوت از اساتید صاحب‌نظر به صورت مدعو در جلسات شورای فرهنگی واحد شد.

وی با اعلام آمادگی دفتر نهاد در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک با دفاتر فرهنگی اسلامی در سطح دانشگاه‌ها بیان داشت: لازم نیست برنامه‌های فرهنگی به صورت حضوری انجام شود و به ویژه در فصل تابستان می‌توان برنامه‌ها را به شکل غیرحضوری از طریق پیامک، اینترنت و سایر ابزارها برگزار کرد.

غفاری با تاکید بر اینکه بنا نداریم بگوییم واحدها به دفتر نهاد گزارش کار دهند، بیان داشت: به روز‌رسانی و اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای فرهنگی در واحد در تعامل بین نهاد و دفاتر فرهنگ اسلامی نقش ارزنده‌ای دارند.

وی از برگزاری جلسات هم‌اندیشی اساتید در کربلای معلی خبر داد و گفت: از 16 ماه مبارک رمضان به مدت دو هفته اساتید علاقه‌مند به همراه خانواده‌هایشان در این اردوی زیارتی و جلسه هم‌اندیشی حضور خواهند یافت.

قائم مقام دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران گفت: کارگاه دو روزه فرهنگی برای 100 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران در کلاردشت مازندران برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول