اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

نظارت بر اجرای قانون حجاب و عفاف رها شده است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر نحوه اجرای قانون حجاب و عفاف در جامعه رها شده است.

نظارت بر اجرای قانون حجاب و عفاف رها شده است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز حجاب و عفاف و بزرگداشت آن، از خواص جامعه خواست در زمینه رعایت عفاف و حجاب در جامعه الگو باشند تا این مهم در سطح جامعه جاری و ساری شود.

وی رعایت حجاب را موجب سلامتی فکری و روحی مردم جامعه دانست و ادامه داد: آرامش روانی جامعه زمینه‌ساز تعالی آن و پیشرفت در عرصه‌های مختلف می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند مانع از بروز و ظهور بدحجابی و بی‌حجابی شود، تأکید کرد: اهمال و سستی در اجرای وظیفه به هیچ وجه قابل قبول نیست و هر کس باید به سهم خود در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم باشد.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه‌ای کار کردن در این زمینه چندان جوابگو نیست، ادامه داد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیاز به اعتقاد دارد زیرا توجه به این مهم نه تنها مانع از بدحجابی می‌شود که در دیگر مسائل نیز اثرات مطلوبی را در بر خواهد داشت.

آریایی‌نژاد در بخش پایان با انتقاد از نظارت بر اجرای قانون حجاب و عفاف، آن را رهاشده عنوان کرد و ابراز داشت: البته نظارت کامل بر دیگر قوانین نیز آن طور که باید و شاید وجود ندارد.

انتهای پیام/89002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول