اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال خبر داد

تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه حجاب و عفاف در خلخال

معاون فرماندار شهرستان خلخال از تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه بومی‌سازی شده حجاب و عفاف در شهرستان خلخال خبر داد.

تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه حجاب و عفاف در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مردی ظهر امروز در جلسه حجاب و عفاف شهرستان خلخال اظهار داشت: این چشم‌انداز با هدف تعمیق ارزش‌های اسلامی و دینی و تبیین اینکه در جامعه اسلامی حجاب و عفاف به عنوان یک اصل برای مردم مورد قبول بوده تعریف می‌شود.

وی تصریح کرد: در تدوین چشم‌انداز پنج ساله حجاب و عفاف وضعیت موجود شهرستان خلخال در حوزه حجاب و عفاف برآورد شده و راهبرد‌ها و استراتژی‌های رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب پیگیری و تعیین خواهد شد.

مردی افزود: یکی از اصلی‌ترین مشکلات که ما در خانواده‌ها با آن مواجه هستیم عدم مهارت در برقراری ارتباط بین فر زندان و پدر و مادر است که این امر مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد.

این مسئول بر توجه جدی خانواده‌ها به این مقوله تاکید کرد و بیان داشت: یکی از ابزارهایی که دشمن بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده است فرهنگ غلط استفاده از ماهواره می‌باشد که با دیجیتال شدن سیمای شهرستان خلخال این معضل کاهش یافته و رویکرد مثبتی داشته است.

معاون فرماندار شهرستان خلخال افزود: یکی از اصلی‌ترین پارامترهای عفاف و حجاب احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مدارس و مراکز آموزش عالی است که توجه بیش از پیش مربیان و متولیان آموزش و خانواده‌ها را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: مبلغان تاثیر فراوانی در انتشار فرهنگ حجاب و عفاف تلاش خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان با کمک مبلغان دینی و روحانیون اعزام شده به مراکز شهری و روستایی بحث حجاب و عفاف مد‌نظر بوده و مبلغان در راستای نهادینه کردن و تعمیق حجاب و عفاف تلاش خواهند کرد.

وی از اعضای حاضر در جلسه حجاب و عفاف خواست تا مقوله حجاب را از سنگرهای اجتماعی اولیه مثل خانواده پیگیری کرده و سپس در راستای تقویت آن در جامعه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  در عصر کنونی وجود مغازه‌های شیک و عرضه لباس و پوشاک با مدل‌های غیر ایرانی‌ که عمدتاً با هدف ترویج فرهنگ غربی صورت می‌گیرد باید با نظارت ارگان‌های ذیربط در جامعه جمع‌آوری و با هدف نیل به سوی جامعه‌ای با فرهنگ حجاب و عفاف قدم برداشته شود.

انتهای پیام‌/62008/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول