اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوران حاضر در سی‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خراسا‌ن‌رضوی:

شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در تمام نقاط جمهوری اسلامی ایران هستیم

داوران مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی در مقطع شکوفه‌ها اظهار داشتند: شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در تمام نقاط جمهوری اسلامی ایران هستیم.

شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در تمام نقاط جمهوری اسلامی ایران هستیم

محمد رشیدی؛ داور تجوید سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در حاشیه برگزاری این مسابقات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد، از برگزاری مسابقات در یک فضای معنوی اظهار خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه از نخستین دوره مسابقات قرآنی که توسط اوقاف برگزار شده، بیشتر از 20 سال به عنوان داور حضور داشته‌‌ام، گفت: در این دوره به‌ویژه در بخش تجوید، سطح مسابقات بسیار بهتر از دوره‌های گذشته است.

داور رشته تجوید مسابقات قرآن کریم با اشاره به اینکه برای برگزاری این مسابقات از حداکثر امکانات استفاده شده است که جای تشکر و قدردانی دارد، خاطرنشان کرد: مردم شهر کاخک بسیار خونگرم و مهمان‌نواز هستند و استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفته است.

رشیدی افزود: خداوند را شاکرم که شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در تمام نقاط جمهوری اسلامی ایران هستم.

داور صوت این دوره از مسابقات نیز که تاکنون مسابقات مختلف از جمله مسابقات دانشجویی و اوقاف را داوری کرده است، مکان و امکانات برگزاری مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: برگزاری مسابقات در این مکان مقدس که در حقیقت در جوار عترت است، سبب خوشحالی و مسرت است.

طاهره رحیمی اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده، شاهد برگزاری هر چه بهتر مسابقات باشیم.

همچنین خطیب، داور وقف و ابتدا که حدود 18 سال در مسابقات مختلف کشوری و استانی به عنوان داور حضور داشته است سطح مسابقات را خوب دانست و افزود: لازم است که در شهرستان‌ها بیشتر کار و کلاس‌های آموزشی بیشتری برگزار شود.

وی برگزاری مسابقات در جوار بارگاه امامزاده را خیلی عالی عنوان کرد و افزود: دیدن خلوت شرکت‌کنندگان در این فضای معنوی بسیار زیبا است.

زهرا افخمی، داور حسن حفظ از مشهد مقدس که از سال 1374 مشغول داوری در مسابقات قرآنی است، گفت: در این دوره، شکوفه‌ها در رشته حفظ نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر بودند.

وی ضمن قدردانی از میزبانی خوب این مسابقات گفت: برگزاری مسابقات در این مکان مقدس خیلی عالی است چرا که شرکت‌کنندگان با امام‌زاده آشنا شده و انس می‌گیرند که این بسیار خوب است.

معصومه صهبایی، استاد راهنما که حدود هشت سال به عنوان داور در مسابقات مختلف حضور داشته و امسال برای نخستین دوره در مسابقات اوقاف به عنوان مشاور و راهنما شرکت کرده است، افزود: مطمئن هستم که هر سال سطح مسابقات و شرکت‌کنندگان افزایش می‌یابد، زیرا اکثر شرکت‌کنندگان ثابت هستند و سال به سال تجربه بیشتری کسب کرده و با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور می‌یابند.

وی برگزاری مسابقات در جوار امامزاده سلطان محمد(ع) را کاری بسیار عالی و سبب آرامش شرکت‌کنندگان و بهره‌مندی از برکات این امامزاده عنوان کرد و افزود: آرامشی که به‌واسطه قرآن وجود دارد، با حضور در این مکان مضاعف می‌شود.

وی ضمن عالی توصیف‌کردن میزبانی، از همه عوامل اجرایی این دوره از مسابقات تشکر کرد. مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان خراسان‌رضوی در مقطع شکوفه‌ها در بخش خواهران و برادران از هشتم تیرماه در بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد(ع) در شهر کاخک شهرستان گناباد آغاز شده و تا سیزدهم تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/70002/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول