اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت شب‌های قدر

مسابقه عکاسی در دانشگاه آزاد قزوین برگزار می‌شود

برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت شب‌های قدر و روز جهانی قدس از برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه اسلامی قزوین است.

مسابقه عکاسی در دانشگاه آزاد قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، برنامه‌های ویژه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حال برگزاری است که این برنامه‌ها با استقبال استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه مواجه شده است.

برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره مبارکه ملک با تدریس حجت‌الاسلام عابدینی امام جمعه موقت قزوین ویژه کارکنان دانشگاه، قرائت جمعی قرآن کریم با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان هر روز قبل از اذان ظهر و عصر از جمله برنامه‌های ویژه این ماه مبارک در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است.

اقامه با شکوه نماز ظهر و عصر به صورت روزانه به امامت حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین و حجت‌الاسلام صفی‌خانی معاون فرهنگی دانشگاه در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از دیگر برنامه‌های ویژه ماه رمضان در این دانشگاه است.

برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و بیان احکام دینی با حضور مسئولان مذهبی و فرهنگی دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر، برگزاری طرح ختم غیر حضوری قرآن کریم با عنوان «طرح ندای آسمانی» ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان در ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه کتبی قرآن کریم با عنوان «زمزمه وحی» از جمله برنامه های دانشگاه آزاد قزوین در ماه مبارک رمضان است.

برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم از سلسله بحث‌های مطرح شده، از جمله برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است که با استقبال بسیار خوبی از سوی استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه مواجه شده و در حال برگزاری است.

برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت شب‌های قدر و روز جهانی قدس نیز از دیگر برنامه‌های آینده در ماه مبارک رمضان در این دانشگاه است.

همچنین برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در دانشکده فنی و حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز با استقبال بسیار خوب استادان، کارکنان و دانشجویان و با حضور حجت‌الاسلام خمسه‌ای، کارشناس فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در نمازخانه این دانشکده به صورت روزانه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/77002/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول