اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ساری خبر داد

ایجاد رشته دندان‌پزشکی در دانشگاه آزاد ساری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با راه‌اندازی رشته دندان‌پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری موافقت کرد.

ایجاد رشته دندان‌پزشکی در دانشگاه آزاد ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری، کیومرث نیازآذری بیان داشت: پیگیری‌های مکرر موجب شد تا شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با راه‌اندازی رشته دندانپزشکی در واحد ساری موافقت کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ساری از دو سال پیش با راه‌اندازی رشته دکترای پزشکی حرفه‌ای در مسیر گسترش رشته‌های پزشکی قرار گرفت و اختصاص یک دانشکده به عنوان دانشکده علوم پزشکی و تهیه امکانات و تجهیزات مناسب با به‌کارگیری نیروهای مجرب و متخصص موجب شد که قریب 140 دانشجوی دکترای پزشکی در این واحد دانشگاهی جذب و مشغول تحصیل شوند.

نیازآذری با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه راه‌اندازی بیمارستان مجهز دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: اقدامات لازم برای تهیه زمین مناسب برای احداث بیمارستان 64 تختخوابی واحد ساری صورت گرفته و به‌زودی عملیات احداث این بیمارستان هم آغاز می‌شود.

وی اخذ مجوز راه‌اندازی رشته دندانپزشکی برای واحد ساری را افتخاری بزرگ برای جامعه دانشگاهی مازندران به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ساری خواند و گفت: این مجوز در حالی دریافت شده که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در زمینه ارائه مجوز راه‌اندازی رشته‌های پزشکی بسیار سختگیری می‌کند و حتما باید امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی استاندارد ارائه شود و از سوی کارشناسان حوزه پزشکی وزارت بهداشت در قالب بازدیدهای مکرر وجود این قابلیت‌ها گزارش شود.

این مسئول تصریح کرد: شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همچنین با راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشت درمانی و کارشناسی پیوسته بهداشت عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری موافقت کرده است.

وی در پایان این موفقیت و ارتقای رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری را تبریک گفت و افزود: با پیگیری‌های انجام شده نخستین گروه دانشجویان رشته دندان‌پزشکی برای مهر 1392 جذب و در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل است.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول