اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تکمیل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از تکمیل ظرفیت اعضای هیئت علمی این دانشگاه در استان خبر داد.

ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تکمیل است

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به مراحل خاص تصویب رشته در دانشگاه آزاد زنجان اشاره کرد و افزود: نخستین شرط تصویب رشته وجود هیئت علمی در رشته مورد نظر است.

وی ادامه داد: در صورت ایجاد رشته جدید در مقطع خاصی باید از توان اعضای هیئت علمی برای رشته مورد نظر استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان زنجان می‌توانند از اعضای هیئت علمی همدیگر برای پوشش نیازهای خود استفاده کنند.

وی به راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: مراحل و تدارکات لازم برای اخذ مجوز و راه‌اندازی این دانشگاه در حال انجام است.

فیروزفر با بیان اینکه شهرستان طارم در سال تحصیلی 93-92 با امتیاز دانشگاه آزاد زنجان می‌تواند جذب دانشجو داشته باشد، تصریح کرد: برای راه‌اندازی این دانشگاه هیچ مشکلی وجود ندارد مگر اینکه تعداد متقاضیان کم باشد.

وی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان را 330 نفر اعلام کرد و افزود: ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تکمیل است و در گروه‌های هیئت علمی مشکلی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به ویژگی‌های بارز رئیس دانشگاه اشاره کرد و گفت: رئیس دانشگاه باید حسن شهرت و خلق داشته و دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالا باشد.

وی با تاکید بر اینکه رئیسی که دائما پشت میز باشد نمی‌تواند از مشکلات دانشجویان آگاه شود، اضافه کرد: رئیس دانشگاه باید با صبر و حوصله بتواند همه مشکلات دانشجویان را بشنود و حل کند.

فیروزفر به تجمیع کنکور سراسری و آزاد دانشگاه‌های کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت: تجمیع کنکور این دو دانشگاه‌ نویدی از آینده خوب برای دانشگاه آزاد کشور است.

انتهای پیام/73008/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول