اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

راه‌اندازی سامانه جامع معاونت فرهنگی در دانشگاه آزاد

دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه جامع معاونت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

راه‌اندازی سامانه جامع معاونت فرهنگی در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد صالحی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: در سطح دنیا حضور 60 درصدی مردم در یک انتخابات را تایید نظام حاکم می‌دانند این در حالی است که بیش از 70 درصد ملت ایران در خلق حماسه سیاسی که نشان از اعتقاد و باور آنها است برگ زرینی را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دفاتر فرهنگ اسلامی در سطح منطقه مناسب است، گفت: با وجود اینکه فعالیت‌های خوبی در سطح واحدهای دانشگاهی صورت می‌گیرد ولی به خوبی منعکس نمی‌شود.

دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی انتظار نداریم گزارش غیر واقعی و انجام نشده به ما ارسال شود، تصریح کرد: انتظار داریم گزارش دفاتر فرهنگ اسلامی واحدها حداقل کمتر از عملکردشان نباشد.

این استاد دانشگاه با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها بیان داشت: معتقدیم در اشاعه این فرهنگ در سطح دانشگاه و حوزه فرهنگ اسلامی سرآمد است.

صالحی با بیان اینکه برای اشاعه مناسب فرهنگ عفاف و حجاب همه حوزه‌های دانشگاه باید تلاش کنند، گفت: دفاتر فرهنگ اسلامی به عنوان مشاور می‌توانند بر جنبه‌های ارشادی این مساله عمل کنند.

وی همچنین از بهبود وضع ارائه گزارش‌های فرهنگی با راه‌اندازی سامانه جامع فرهنگی خبر داد و گفت: کل برنامه‌های فرهنگی و عملکرد آن از طریق سامانه جامع معاونت فرهنگی انجام می‌شود.

دبیر منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: امسال هم برای بهره‌گیری بیشتر اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از این ماه پربرکت بخشنامه تعطیلات ماه مبارک صادر شده است که فضا را برای استفاده معنوی مهیا می‌کند.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول