اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید دانشگاه آزاد همدان در مشهد

دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با عنوان ضیافت اندیشه در مشهد مقدس خبر داد.

برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید دانشگاه آزاد همدان در مشهد

محمدمهدی شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در همدان، با اشاره به اینکه استادان دانشگاه به تعبیر رهبر معظم انقلاب فرماندهان جنگ نرم هستند، افزود: استادان جایگاه رفیع و نقش محوری در توسعه فرهنگی و علمی کشور دارند و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز نیازمند برنامه‌ریزی و ارتقای معرفت دینی این قشر فرهیخته است.

وی اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه اساتید با هدف ارتقای سطح اخلاقی و اعتقادی با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و برای اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان در جوار حرم ملکوتی حضرت امام رضا(ع) به مدت 11 روز برگزار می‌شود.

دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه در طرح ضیافت اندیشه اساتید دفاتر هم‌اندیشی ملایر و تویسرکان نیز نقش اساسی ایفا می‌کنند، گفت: در این دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی سه کارگاه اخلاق حرفه‌ای، معرفت‌شناسی اسلامی و تاریخ علم و تمدن اسلامی با حضور اساتید مطرح برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر دوره دانش‌افزایی برای استادان برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز برای اساتید و خانوادهایشان در نظر گرفته شده است.

شیرمحمدی با اشاره به همکاری خوب مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد استان مرکزی نیز همزمان این طرح را در مشهد مقدس برگزار می‌کند، بخشی از برنامه‌ها به صورت مشترک با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره از 21 تا 31 تیرماه با حضور بیش از 100 نفر از اعضای هیئت علمی همراه با خانواده در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول