اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد

دانشگاه آزاد یاسوج میهمان طرح ضیافت اندیشه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: طرح ضیافت در دو واحد دانشگاه آزاد کشور برگزار می‌شود که واحد یاسوج یکی از این دو واحد دانشگاهی است.

دانشگاه آزاد یاسوج میهمان طرح ضیافت اندیشه

کرم جانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه امسال تنها در دو واحد دانشگاه آزاد کشور و در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که واحد یاسوج یکی از این دو واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در همین زمینه اظهار کرد: در این طرح تعداد 550 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی و تعداد 100 نفر دیگر از دانشجویان سایر دانشگاه‌های استان حضور خواهند داشت.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این همایش از روز 18 تیرماه آغاز و تا روز تولد حضرت امام حسن مجتبی(ع) ادامه خواهد داشت.

جانی‌پور در همین زمینه گفت: برنامه‌های آموزشی در تایم صبح و برنامه‌های فرهنگی هم در تایم عصر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود: پنج کرسی آزاداندیشی، تفسیر موضوعی قرآن و پرسش و پاسخ آزاد از برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خواهد بود.

این مسئول از برنامه‌هایی چون پاتوق دانشجویی آزاد و برنامه پرسش و پاسخ با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد عملکرد دولت به عنوان دیگر برنامه‌های این طرح اشاره کرد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه این ماه مبارک در خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: در این طرح 12 مدرس داریم که هر مدرس 24 ساعت تدریس خواهد داشت.

انتهای پیام/2571/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول