اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 120 عضو هیئت علمی

طرح ضیافت اساتید دانشگاه آزاد کرمان آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: با حضور 120 نفر از اعضای هیئت علمی دومین طرح ضیافت اساتید دانشگاه آزاد واحد کرمان آغاز شد.

طرح ضیافت اساتید دانشگاه آزاد کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی صبح امروز در آیین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد واحد کرمان با اشاره به تلاش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در برگزاری این طرح اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ایجاد فضای بانشاط علمی، فرهنگی و معنوی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها همزمان با ماه ضیافت الهی برگزار می‌شود.

وی هدف کلی از برگزاری این طرح را افزایش دانش و توانایی‌های اعضای هیئت علمی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و ادامه داد: اعضای هیئت علمی دانشگاه در کنار قابلیت علمی به یک توانمندی‌هایی در زمینه فرهنگی نیز مجهز می‌شوند که فرصت ارزشمندی است و باید از آن استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به ثبت‌نام حدود 120 نفر از اعضای هیئت علمی واحد کرمان در دومین طرح ضیافت اساتید واحد کرمان تصریح کرد: اساتید شرکت کننده در کارگاه‌های معرفت‌شناسی، تاریخ و تمدن اسلامی، سبک زندگی و تربیتی شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان نیز در حقیقت دین را آراستگی انسان به نور علم و معرفی و رسیدن به بالاترین قله‌های معرفت دانست و اظهار داشت: ویژگی ممتاز انسان که او را از دیگر پدیده‌ها متمایز کرده است، قدرت فراگیری علم و دانش است.

وی مطالبه قرآن و اسلام از انسان را پیشرفت علمی دانست و افزود: برای اجرای این طرح حوزه‎های زیادی فعالیت داشتند، در واقع در طرح ضیافت اندیشه مجموعه‎ای از افکار طرح و به بحث کشیده می‌شود که در شناخت و معرفت‌افزایی کمک می‎کند.

انتهای پیام/2446/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول