اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

دانشگاه آزاد یاسوج پیشقراول اجرای طرح ضیافت اندیشه در کشور

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه آزاد یاسوج پیشقراول اجرای طرح ضیافت اندیشه در کشور است.

دانشگاه آزاد یاسوج پیشقراول اجرای طرح ضیافت اندیشه در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حکمت‌الله هاشمی‌پور امشب در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح ضیافت در ابعاد فرهنگی اثرگذاری بسیاری در میان قشر استاد و دانشجو دارد، اظهار کرد: متأسفانه این طرح به دلیل کمی اعتبارات فرهنگی به صورت محدود در کشور برگزار می‌شود.

هاشمی‌پور ادامه داد: این طرح را با وجود کمبود اعتباراتی که داشتیم در نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج مطرح کردیم که با استقبال همه آن‌ها مواجه شد.

وی با بیان اینکه قصد داشتیم طرح ضیافت را با حضور دانشجویان استان‌های دیگر و در ابعاد ملی برگزار کنیم، افزود: کمی اعتبارات فرهنگی به ما اجازه این کار را نداد؛ وگرنه با پرسنل کمی که در اختیار داریم بازهم تمایل به انجام این کار بزرگ داشتیم.

هاشمی‌پور از ثبت‌نام بیش از سه هزار نفر در مراحل اولیه این طرح خبر داد و اظهار کرد: تنها توانستیم 650 نفر را در این طرح ثبت‌نام کنیم.

وی با ابراز تأسف از اینکه دانشگاه آزاد نتوانست در قسمت خواهران پذیرای متقاضیان باشد، عنوان کرد: در قسمت خواهران به دلیل اینکه اساتید لازم را نداشتیم و به دلایل دیگر نتوانستیم در این عرصه توفیق خدمت به آن‌ها را داشته باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این نشست مطبوعاتی که با ضیافت افطار نیز همراه بود، تصریح کرد: در این دوره از تعداد 550 دانشجوی دانشگاه‌های آزاد سراسر استان با اولویت دانشگاه آزاد یاسوج و 100 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی ثبت‌نام به عمل آمد که اکنون در طرح ضیافت حضور دارند.

این مسئول فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه‌های مهم در این طرح سخن به میان آورد و اضافه کرد: تعداد پنج کرسی آزاداندیشی با محوریت ازدواج، اقتصاد مقاومتی، حماسه اقتصادی و ارتباط با جنس مخالف در این دوره برگزار می‌شود.

برنامه‌هایی همچون پاتوق‌های آزاد دانشجویی، تفسیر موضوعی قرآن، جلسات اخلاق توسط روحانیون و جلسات مشاوره و جزء‌خوانی قرآن از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که هاشمی‌پور به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول