اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت مولی‌الموحدین (ع) صورت می‌گیرد

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در پاکدشت

همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاکدشت چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد عادل الباز، قاری برجسته مصری در مورخه 8/5/92 مصادف با 21 ماه مبارک رمضان سالروز شهادت مولی الوحدین حضرت علی (ع) در جوار بقعه متبرکه امامزاده طالب (ع) پاکدشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد اشرفی اظهار داشت: این محفل قرآنی با هدف بهره‌گیری بیشتر از معنویات و برکات قرآن در این ماه رحمت و برکت و با حضور گسترده شهروندان، روزه‌داران، جوانان و مسؤلان شهرستان در جوار بقعه این امامزاده عالی قدر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه پاکدشت اعلام کرد: این برنامه با هدف ترویج برنامه‌های قرآنی ـ دینی و با استفاده از فضای معنوی این ایام در سطح شهرستان با محوریت مساجد و امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشرفی در پایان یادآور شد: تلاوت قرآن مجید از سوی قاریان برجسته و سخنرانی‌های دینی از مهم‌ترین برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول