اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در مهاباد

مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد اسلامی مهاباد گفت: نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی به مناسبت ماه رمضان در مهاباد برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی در مهاباد

سلیمان محمدیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی به مدت دو هفته، با عرضه محصولات مختلف فرهنگی هنری و کتب قرآنی در مهاباد برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

وی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و به مدت دو هفته، تا نهم مرداد ماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری وحدت شهرداری مهاباد آماده بازدید عموم است.

محمدیانی ساعات بازدید از نمایشگاه را پنج عصر تا 24 عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در هفت غرفه، انواع محصولات قرآنی را در قالب کتب قرآن و حدیث، انواع کتب دینی و مذهبی را به تعداد 500 عنوان و پنج هزار جلد در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

محمدیانی از عرضه انواع قرآن‌های هوشمند با قرائت‌های مختلف در این نمایشگاه خبر داد و افزود: قرآن‌های عرضه‌شده این نمایشگاه از کشورهای ایران، سوریه و لبنان با ترجمه‌هایی به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه، ترکی، کردی و فارسی عرضه شده‌اند.

وی به غرفه عرضه تابلوهای نفیس اشاره کرد و افزود: در این غرفه تابلوهایی نفیس با مضامین قرآنی، در قالب تابلوهای اسماء متبرکه و ادعیه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

محمدیانی از وجود غرفه‌های حجاب و عفاف، غرفه بازی‌های فکری و غرفه عرضه محصولات فرهنگی هنری و نرم افزارهای دینی در حاشیه این غرفه‌ها خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: کتب دینی و قرآنی عرضه‌شده در این نمایشگاه با 10 تا 20 درصد تخفیف از سوی ناشران فعال در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد اسلامی مهاباد هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش فرهنگ دینی و ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه، به ویژه در نسل جوان عنوان کرد و افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس بیش‌تر مردم با قرآن و اتصال به خداوند است که انتظار داریم در این ایام معنوی، شاهد استقبال گسترده‌ مردم از این نمایشگاه شویم.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول