اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد:

زمان برگزاری نمایشگاه قرآنی اسدآباد مشخص نیست

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: رایزنی‌ها برای برپایی نمایشگاه قرآنی در اسدآباد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده، اما زمان برگزاری آن هنوز مشخص نیست.

زمان برگزاری نمایشگاه قرآنی اسدآباد مشخص نیست

محمدعلی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان با اشاره به اینکه رایزنی‌ها برای برپایی نمایشگاه قرآنی اسدآباد انجام شده است، افزود: سال گذشته اسدآباد توانست نمایشگاه قرآنی را در ماه رمضان برگزار کند، اما امسال تاکنون موفق به برپایی این نمایشگاه نشده‌ایم.

وی بیان داشت: در هفته معلم نمایشگاه کتابی در اسدآباد برگزار شد که 20 درصد آن را کتب قرآنی تشکیل می‌داد که امیدواریم تا پایان ماه رمضان نمایشگاه اختصاصی علوم قرآنی را نیز داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با بیان اینکه برپایی نمایشگاه قرآنی از اهداف و برنامه‌های این اداره به شمار می‌رود، افزود: رایزنی‌ها برای برپایی نمایشگاه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شده است، و با چند ناشر از قم نیز صحبت‌هایی داشته‌ایم، اما زمان برپایی آن هنوز مشخص نیست.

وی در پاسخ به اینکه برپایی نمایشگاه به ماه رمضان می‌رسد، یادآور شد: همه تلاش ما نیز برپایی نمایشگاه در این ماه است که با تعیین مدت 20 روزه برای نمایشگاه، احتمالاً به نیمه دوم ماه رمضان برسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با اشاره به اینکه 85 کلاس کانون‌های مساجد اسدآباد با اولویت برگزاری کلاس‎های قرآنی و عقیدتی است، بیان داشت: بیشتر برنامه‌های کانون را کلاس‌های قرآنی و فرهنگی ـ هنری تشکیل می‌دهد اما آموزش بازیگری، تئاتر و داستان‌نویسی نیز برای نوجوانان و جوانان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه 45 کانون مساجد در اسدآباد وجود دارد، افزود: از 45 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در اسدآباد حدود 40 کانون فعال و مابقی نیمه‌فعال است.

صفری در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد، امسال 20 کانون فرهنگی ـ هنری به تعداد کانون‌های مساجد اسدآباد اضافه شود که روستاها را نیز در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول