اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام می‌شود

برگزاری مسابقات قرآنی خانواده شهدا و ایثارگران در خوزستان

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری مسابقه قرآنی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران این استان خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآنی خانواده شهدا و ایثارگران در خوزستان

حسن‌ نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: یک دوره مسابقه معارف و کتابخوانی ویژه ایثارگران در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور ایجاد انس و الفت هرچه بیشتر میان جامعه معزز ایثارگران با معارف انسان سازت و تحکیم بخش اسلامی یک دوره مسابقه قرآنی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بهره برداری بهینه از ایام و لیالی ماه مبارک رمضان از دیگر اهداف برگزاری مسابقات معارف و کتابخوانی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: این دوره از مسابقات ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شامل ایثارگران، همسران، دختران و پسران آن‌ها می‌باشد.

عیدی‌زاده تصریح کرد: منبع مسابقه قرآنی خانواده شهدا و ایثارگران با کتاب رمضان با قرآن، تألیف حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی (سی روز، سی درس) است.

به گفته وی کتاب رمضان با قرآن به همراه سوالات و پاسخنامه مربوطه برای خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ارسال شده است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان مهلت مطالعه و شرکت در مسابقه کتابخوانی و پاسخگویی به سوالات را تا پایان ماه مبارک رمضان بیان کرد.

نورانی گفت: در پایان ماه مبارک رمضان به سه نفر از برگزیدگان هر گروه ایثارگری جوایزی نفیسی از جمله سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/72010/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول