اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

نمایشگاه علوم قرآنی فرصت اشاعه فرهنگ برتر اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در بهار قرآن فرصت استثنایی برای بیان زیبایی‌های این کلام الهی و احکام و حدود اسلامی است تا مخاطبان بیشتر با حال و هوای معنوی آن انس بگیرند.

نمایشگاه علوم قرآنی فرصت اشاعه فرهنگ برتر اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در اردبیل اظهار داشت: در حالی‌که این روزها عطر قرآن و معنویت جامعه را فرا گرفته است باید معرفت و شناخت قرآنی نیز افزون‌تر شود چرا که ما امروز بالاتر از قرائت و مطالعه ظاهری قرآن به فهم مبانی این کلام الهی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته از اول تا 13 مردادماه فضای استان اردبیل با برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی عطر‌آگین می‌شود، عنوان کرد: در این نمایشگاه ناشران زیادی از سراسر کشور به همراه فعالان علوم قرآنی حضور پیدا می‌کنند تا جدید‌ترین محصولات خود را در این زمینه عرضه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به پیش‌بینی فضای یک هزار متر‌مربعی برای برگزاری این نمایشگاه غیر از محل برپایی نمایشگاه سراسری اشاره کرد و افزود:‌ ما از ناشران استان‌های مختلف به ویژه تهران دعوت کردیم تا در این نمایشگاه که محصولات متنوع علوم قرآنی، کتاب‌های تفسیر و علوم نرم‌افزاری ارائه می‌شود حضور یافته و شرکت کنند.

ستوده یادآور شد: بخش‌های متنوعی نیز در کنار برگزاری این نمایشگاه به همت دستگاه‌های مرتبط و فرهنگی تدارک دیده شده است که امیدواریم با یک نگاه و تمرکز جدی بتوانیم اهداف و برنامه‌های حقیقی خود را توسعه داده و گسترش دهیم.

این مسئول تاکید کرد: هر چقدر جامعه به سمت فرهنگ قرآن باوری و قرآن‌دانی حرکت کند به همان میزان آسیب‌ها و آفت‌ها به حداقل می‌رسد و قدرت معنوی جامعه نیز چندین برابر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: آنچه که در این میان یک ضرورت غیر‌قابل انکار است گرایش روز‌افزون جوانان و نوجوانان به علوم قرآنی است که به معنای واقعی برای نسل جوان یک مصونیت واقعی به شمار می‌رود به شرط آن‌که نسل آینده ما با فهم و درک و بصیرت واقعی در این حوزه جهادی حقیقی داشته باشند.

انتهای پیام/62001/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول