اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

بومی‌سازی شورای قرآنی شهرستان دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از بومی‌سازی شورای قرآنی شهرستان دشتستان خبر داد.

بومی‌سازی شورای قرآنی شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان قرآنی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند، باید با برپایی برنامه‌های فرهنگی و دینی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها و جذب جوانان به سمت این فعالیت‌ها گامی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

محمودی‌نیا بیان داشت: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای به‌منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی انجام داده و با برنامه‌ریزی دقیق در بخش‌های مختلف شهرستان شاهد فعالیت‌های قرآنی بوده‌‎ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در ارتباط با کیفیت برنامه‌های قرآنی این شهرستان، عنوان کرد: سطح کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی انجام شده خوب و قابل قبول است و میزان مشارکت مردمی خوب ارزیابی شده است.

محمودی‌نیا گفت: حاکمیت فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی از اهداف مهمی است که این اداره با اجرای برنامه‌های قرآنی مدنظر قرار داشته و تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در این راستا متمرکز کرده است.

وی افزود: گسترش مفاهیم و ارزش‌های اسلامی در جامعه، افزایش معنویت، حل معضلات و مشکلات از اهداف مهمی است که در انجام فعالیت‌های فرهنگی به آن توجه داریم.

محمودی‌نیا اذعان کرد: در سال‌های گذشته چندین مرحله پیشنهاد احداث مجتمع فرهنگی و دینی در جامعه را مطرح کرده‌ایم، ولی با وجود تغییر چندین فرماندار اقدام خاصی در این زمینه انجام نشده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان بیان داشت: برای تشکیل شورای قرآنی شهرستان نیز پیگیری‌های فراوانی انجام داده‌ایم ولی این امر تا کنون محقق نشده است.

محمودی‌نیا در پایان اضافه کرد: بومی‌سازی شورای قرآنی شهرستان از فعالیت‌های اساسی است که به‌منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول