اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اساتید قرآنی شهرستان دشتستان:

اعتبارات قرآنی شهرستان دشتستان پاسخگو نیست

نماینده اساتید قرآنی شهرستان دشتستان گفت: اعتبارات قرآنی شهرستان دشتستان پاسخگو نیست.

اعتبارات قرآنی شهرستان دشتستان پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرضا برازجانی شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان قرآنی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مشکلات فراوانی در جامعه قرآنی سایه افکنده و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع آنها تلاش کنیم.

نماینده اساتید قرآنی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که در کشوری با حاکمیت نظام اسلامی و قانون اساسی منطبق بر قرآن و اسلام زندگی می‌کنیم.

برازجانی بیان داشت: شش بار در قانون اساسی تاکید شده که تمام مسائل جامعه اسلامی برگرفته از قرآن و در تمامی زمینه‌ها باید بر اساس قرآن حرکت کرد.

وی اضافه کرد: چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب و نظام اسلامی گذشته و بنابر شرایط موجود در کشور ساز و کار خاصی در زمینه فعالیت‌های قرآنی شاهد بوده‌ایم.

این فعال قرآنی اذعان داشت: دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی به‌دلیل تثبیت انقلاب، مشکلات نظامی و جنگ، انحرافات گروه‌های سیاسی و نظامی فعالیت‌های قرآنی در سطحی محدود صورت گرفت و در دهه دوم انقلاب اسلامی شاهد ساز و کار سنتی و محدودیت فعالیت‌های قرآنی در مساجد بودیم.

برازجانی عنوان کرد: در دهه سوم انقلاب اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای در باب قانون‌گذاری فعالیت‌‌های قرآنی صورت گرفت و شاهد مصوباتی برای اعتبارات مالی و دستگاه‌های متولی در زمینه فعالیت‌های قرآنی را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی افزایش یافت و با سرعت بیشتری شاهد حرکت در مسیر فعالیت‌های قرآنی بوده‌ایم.

نماینده اساتید قرآنی شهرستان دشتستان با اشاره به وجود مشکلات فراوان در راه فعالیت‌های قرآنی گفت: یکی از دلایل وجود مشکلات در عرصه‌های فرهنگی این است که اشخاص سر جای خود نیستند و به همین علت نتوانسته‌ایم به وضعیت ایده‌آل در فعالیت‌های قرآنی برسیم.

برازجانی با انتقاد از کمبود اعتبارات قرآنی در شهرستان دشتستان، بیان داشت: اعتبارات قرآنی خاصی در شهرستان دشتستان وجود ندارد و این در حالی است که در کشور شاهد 200 میلیارد تومان اعتبارات قرآنی هستیم.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت هماهنگی فعالیت قرآنی شهرستان گفت: باید شرایطی ایجاد کنیم که فعالان قرآنی شهرستان در ساز و کار منسجم و مشخصی بتوانند به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول