اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری مصری

2 محفل انس با قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم سیستان و بلوچستان از تلاوت قرآن مجید در ماه مبارک رمضان، دو محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز مصری برگزار می‌شود.

2 محفل انس با قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

حسین ناقشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم سیستان و بلوچستان از تلاوت قرآن مجید در چهاردهمین و پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، دو محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز مصری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بالقوه امور دینی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری در این شهرستان مایه دلگرمی و نشاط معنوی بوده و حاصل حضور هم‌استانی‌ها در یک مکان، اهمیت دادن به تلاوت قرآن و انفاق در راه خدا را می‌رساند.

معاون فرهنگی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان ادامه داد: محفل‌های انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان چند سالی است که با همکاری اداره‌ کل ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اداره‌ کل اوقاف این استان در مسجد الزهرا واقع در خیابان آزادگان زاهدان برگزار می‌شود.

ناقشکی بیان داشت: این مراسم روح‌بخش و معنوی در جمع روزه‌داران و علاقه‌مندان به کلام الهی برگزار می‌شود.

این مسئول متذکر شد: ما به عنوان شیعه معتقدیم قرآن شفابخش دل و جان انسان‌هاست و نقش به‌سزایی در اصلاح رفتار، گفتار و کردار دارد بنابراین تمامی برنامه‌ها در این ماه مبارک را قرآنی کرده‌ایم تا اینکه از آن بهره بیشتری ببریم.

وی گفت: بنا به فرموده امام علی(ع) «بدانید که این قرآن پندآموز است که خیانت نمی‌کند؛ و هدایت‌گری است که گمراه نمی‌سازد و سخنگویی است که دروغ نمی‌گوید».

معاون فرهنگی اداره‌ کل اوقاف سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بخش پایانی این مراسم با، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت افطاری همراه خواهد بود.

انتهای پیام/75002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول