اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه خبر داد

برگزاری هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه از برگزاری هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه خبر داد.

برگزاری هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه

حجت‌الاسلام محمد رضا‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن اظهار کرد: 20 عنوان محصول فرهنگی در زمینه قرآن و نهج‌البلاغه در حوزه نشر مکتوب در نمایشگاه قرآن ارائه شده است.

وی به هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: این دوره مسابقات از نیمه دوم ماه رمضان آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه عنوان داشت: افراد باید برای شرکت در مرحله نخست مسابقات جلد چهارم کتاب راه روشن را در بخش مفاهیم نهج‌البلاغه و جلد دوم کتاب معارف قرآن را مطالعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در این مرحله در صورت کسب حداقل امتیاز 70 به قید قرعه از جوایز ارزنده بهره‌مند می‌شوند.

رضا‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی خورشید هستی گفت: این مسابقات از ولادت امام زمان(عج) شروع شده تا پایان آبان سال جاری ادامه دارد که دارای موضوعاتی مانند زندگی و سیره امام زمان، شبهات و پرسش‌های نسل جوان درباره مهدویت است.

وی از برگزاری طرح حفظ غیرحضوری قرآن و نهج‌البلاغه خبر داد و افزود: یک‌هزار نفر زیر پوشش این طرح هستند که می‌توانند از ساعت هشت تا 20 با استادان خود تماس برقرار کرده و محفوظات قرآنی خود را ارائه دهند.

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه یادآور شد: افراد در صورت تمایل می‌توانند در دوره فشرده شرکت کنند تا پس از کسب آمادگی لازم بتوانند حدنصاب امتیاز لازم را کسب کرده و مدرک لیسانس دانشگاه علوم قرآن و حدیث را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 2ـ7745480ـ025 یا 37834390ـ 025 تماس حاصل کرده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.2noor.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول