اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد ساری خبر داد

برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ساری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با حضور ناشران کشوری در ساری خبر داد.

برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساری، سیدمهدی سعیدی‌ساروی گفت:‌ مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه قرآن ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری بیان کرد: تاریخ به بشر ثابت کرده که برای اداره جهان نیازمند راهنما و هادی است و با توجه به اوضاع حال حاضر جهان تنها راه باقی مانده بشریت به منظور بیرون رفتن از چالش‌های بزرگ اخلاقی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی که گریبان‌گیر جهانیان شده کتاب نجات‌بخش قرآن است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد قرآنی در سراسر کشور یادآور شد: نیاز بشر به کتابی همچون قرآن کریم بر هیچ کسی پوشیده نیست پس برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های متعدد قرآنی در کنار مراسم و فعالیت‌های دیگر قرآنی از جمله راه‌های گسترش معارف اسلامی و کلام‌الله مجید است.

سعیدی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرو سیاست‌های کلی وزارت ارشاد، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه گسترش فرهنگ و معارف قرآنی انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به رویداد بزرگ قرآنی کشور که در نخستین دوره خود از نهم ماه رمضان در ساری آغاز به کار می‌کند، گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در شهرستان ساری با هدف ایجاد فرصت برای ارائه تولیدات و فعالیت‌های قرآنی همه فعالان این بخش و همچنین با هدف ترویج و تبلیغ قرآن کریم از نهم ماه مبارک رمضان مصادف با 27 تیر سال‌جاری در محل نمایشگاه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد مازندران گشایش می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری بیان کرد: نمایشگاه در روز 27 تیر گشایش یافته و تا روز پنجم مرداد برای بازدید عموم مردم دایر است.

سعیدی افزود: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در بخش‌های متنوع شامل بخش‌های نشر مکتوب، قرآن، مراسم و محافل، محصولات فرهنگی و نرم‌افزارهای قرآنی، صنایع دستی با محوریت قرآن و عترت و بخش کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش‌های موسسات فرهنگی قرآنی، ادارات، سازمان‌ها و نهادهای عمومی، نشر الکترونیک و فن‌آوری اطلاعات، ایستگاه نقاشی کودکان، بخش حوزوی، دانشگاهی، بانوان و خانواده،  فرهنگ و حجاب و عفاف، آموزش قرآن کریم، مشاوره‌های قرآنی جزو دیگر بخش‌های دوره نمایشگاه قرآن کریم ساری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت ساری هر روزه از ساعت 17 تا 24 از 27 تیر تا پنجم مرداد در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مازندران واقع در میدان امام ساری برای بازدید عموم برپا است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول