اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

300 شرکت‌کننده در دهمین نمایشگاه ‌بین‌المللی قرآن و عترت اصفهان

مشاور امور فرهنگی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: 300 شرکت‌کننده حقیقی و حقوقی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت استان اصفهان در ماه مبارک رمضان سال جاری مشارکت خواهند داشت.

300 شرکت‌کننده در دهمین نمایشگاه ‌بین‌المللی قرآن و عترت اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده در نشست هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه قرآن و عترت با مسئولین نهادها در استان اصفهان، اظهار کرد: رشد کمی و کیفی یکی از نکاتی است که سعی شده در برگزاری دهمین نمایشگاه قرآن و عترت رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت از 29 تیرماه تا هفت مردادماه سال جاری است، تصریح کرد: سال‌های گذشته مدت نمایشگاه قرآن یک هفته بوده که اکنون این زمان به مناسبت دهمین سالگرد به 10 روز افزایش پیدا کرده است.

مشاور امور فرهنگی نمایشگاه‌های بین‌الملل استان اصفهان ادامه داد: سعی شده تا تمام غرفه‌ها مرتبط با قرآن باشد و انتشاراتی‌های علوم قرآن و عترت نیز در این نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم قرائت قرآن و تواشیح در نمایشگاه‌های قرآن بیان کرد: استفاده از کتاب‌های تخصصی در نمایشگاه قرآن مفید است، اما تخصص‌گرایی بیش از حد نیز تنها قشر خاص خود را مجذوب و از استقبال عموم می‌کاهد.

صادق‌زاده در پایان آشنایی با مفاهیم قرآنی را از مهم‌ترین نکات قابل توجه در نمایشگاه‌های قرآن دانست و اضافه کرد: نمایشگاه‌های قرآن صرف خرید و فروش محصولات قرآنی نیست؛ بلکه هدف استفاده از مفاهیم و فرهنگ قرآنی است.

انتهای پیام/63007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول