اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس غرفه موسسه إسرا در نمایشگاه قرآن خبر داد

عرضه 134 اثر آیت‌الله جوادی‌آملی در نمایشگاه قرآن

رئیس غرفه موسسه إسرا در نمایشگاه قرآن از عرضه 134 اثر قرآنی آیت‌الله جوادی‌آملی در نمایشگاه قرآن امسال خبر داد.

عرضه 134 اثر آیت‌الله جوادی‌آملی در نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابوالفضل خراسانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت حضور پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و إسرا در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شده بود اظهار داشت: جایگاه والای جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مسلمان و شیعه سبب شده است برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه رمضان موجب گسترش فعالیت در مورد این کتاب آسمانی شود.

وی افزود: همه مردم ایران و کشورهای اسلامی باید با قرآن عجین باشند و این امر یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران است که طی ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

رئیس غرفه موسسه إسرا در نمایشگاه قرآن با بیان اینکه این موسسه از نخستین دوره برگزاری نمایشگاه قرآن حضوری چشمگیر داشته گفت: آیت‌الله جوادی آملی بر فعالیت‌های این موسسه نظارت دارد و همین حضور و تدبیر عالمانه سبب شده موسسه معارج و إسرا بتوانند آثار قرآنی مفیدی را به جامعه معرفی کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود انتشار تفسیر تسنیم آیت‌الله جوادی آملی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برخی موسسات بین‌المللی به این کتاب لوح‌های تقدیری را اهدا کرده‌اند و برخی آن را بهترین کتاب تفسیر در جهان می‌دانند که امروز شاهد انتشار 30 جلد از آن هستیم.

خراسانی ادامه داد: قرار است 50 جلد دیگر از این تفسیر هم آماده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شود و محققان و پژوهشگران هم‌اکنون در حال کار بر روی آن هستند.

رئیس غرفه موسسه إسرا در نمایشگاه قرآن با اشاره به عرضه 134 اثر قرآنی آیت‌الله جوادی آملی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در سال جاری بیان داشت: ترویج مباحث قرآنی و روایی از جمله اهداف انتشار و عرضه چنین کتاب‌هایی است.

وی اذعان داشت: دست‌اندرکاران موسسه إسرا درصدد هستند حضوری متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در نمایشگاه قرآن داشته باشند.

خراسانی سبک زندگی دینی را یکی از موضوعات اساسی کتاب‌های عرضه شده در غرفه موسسه إسرا در این نمایشگاه دانست و تاکید کرد: کتاب تفسیری تسنیم و نیز کتاب ارزشمند مفاتیح الحیاة منبع اصلی برخی از آثار عرضه شده در حوزه سبک زندگی دینی هستند.

انتهای پیام/78004/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول