اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر اصفهانی خواستار شد

استفاده از تمام ظرفیت‌های خلاقیت آفرین نمایشگاه قرآن و عترت

یک ناشر اصفهانی گفت: در برگزاری نمایشگاه قرآن باید اهداف مختلفی دنبال شود و از همه ظرفیت‎هایی که می‎توانند خلاقیت آفرین باشند استفاده شود.

استفاده از تمام ظرفیت‌های خلاقیت آفرین نمایشگاه قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بزرگ‌ترین رویداد معنوی جهان اسلام برگزاری نمایشگاه کتاب است که دهمین نمایشگاه قرآن و عترت از 29 تیر تا چهارم مرداد ماه در محل نمایشگاه‎های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‎شود.

یک ناشر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد اهمیت این نمایشگاه اظهار کرد: آخرین نشریات و دستاوردهای ناشران ایرانی در زمینه‌های قرآن و هنر، قرآن و خانواده، قرآن و تکنولوژی و نرم افزارهای قرآنی در این نمایشگاه حضور دارد.

وی افزود: مراکز مختلفی از جمله حوزه‎های علمیه، موسسه‎های قرآنی و بسیاری از مراکزی که در زمینه قرآن و عترت فعالیت دارند، تولیدات خود را در این نمایشگاه به نمایش می‎گذارند.

معصومه نفری تصریح کرد: در برگزاری نمایشگاه قرآن باید اهداف مختلفی دنبال شود و از همه ظرفیت‎هایی که می‎توانند خلاقیت آفرین باشند استفاده شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره قرآن و عترت در آستانه ماه رمضان تبعات خوبی را به جا می‎گذارد، ادامه داد: بر این باوریم که برای انس و توجه همگان به قرآن باید ابتدا فرهنگ‌سازی کرده و زمینه‌‌ای آن ایجاد شود.

انتهای پیام/63019/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول