اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی در کرمانشاه+تصاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه‌های علوم قرآنی در سراسر استان کرمانشاه افتتاح شد و برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود و محصولات با 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی در کرمانشاه+تصاویر

حجت‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی در کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امروز نمایشگاه‌های علوم قرآنی در سراسر استان کرمانشاه افتتاح شد و برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود و محصولات با 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه محفل انس با قرآن، مسابقه تفسیر سوره حمد، کارگاه تدبر در جزء 30 قرآن کریم، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوعات قرآنی، کارگاه عفاف و حجاب، غرفه امر به معروف و نهی از منکر و غرفه مهدویت را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه محفل انس با قرآن و نمایشگاه با موضوع ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و علاوه بر آن در کنگاور نمایشگاه مد و لباس، در دالاهو آموزش و مسابقه قرآنی، در قصرشیرین شب شعر، در جوانرود خوشنویسی با موضوع ماه مبارک رمضان، در پاوه مسابقه وبلاگ‌نویسی، تفسیر سوره نور و نمایشگاه عکس و در روانسر تجلیل از قاریان و ختم قرآن انجام می‌پذیرد.

آفتابی ساعت بازدید از این نمایشگاه را ساعت 10 صبح الی 21 هر روز اعلام کرد و افزود: 90 هزار جلد کتاب و دو هزار نرم‌افزار قرآنی در این نمایشگاه عرضه می‌شود و تا 28 تیر ماه سال‌جاری دایر است.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول