اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس غرفه موسسه إسرا در نمایشگاه قرآن خبر داد

برگزاری نشست‌های تخصصی موسسه اسرا در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

رئیس غرفه موسسه إسرا در نمایشگاه قرآن از برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی این موسسه با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

برگزاری نشست‌های تخصصی موسسه اسرا در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

ابوالفضل خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص برگزاری نشست سبک زندگی دینی در حوزه مسائل فردی گفت: این نشست روز هشتم مرداد ماه با حضور حجت‌الاسلام مصطفی‌پور و حجت‌الاسلام فاضلی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری سه نشست در موضوع سبک زندگی دینی در حوزه روابط خانوادگی اشاره و بیان کرد: نشست نخست با عنوان خانواده پایدار 31 تیر ماه با حضور «دکتر کاویانی» و «دکتر فاطمی» برگزار می‌شود.

رئیس غرفه موسسه اسرا در نمایشگاه قرآن ادامه داد: نشست دوم با موضوع خانواده شاد نیز اول مرداد ماه برگزار شده و حجت‌الاسلام مقدسی و «دکتر گلزاری» در این نشست به تبیین راه‌های شاد بودن خانواده بر مبنای سبک زندگی دینی خواهند پرداخت.

وی صلح ارحام را عنوان نشست سوم در این زمینه دانست و گفت: در این نشست که 24 تیر ماه برگزار می‌شود حجت‌الاسلام بهتاش و حجت‌الاسلام مرادی به ایراد سخن می‌پردازند.

خراسانی موضوع سومین سرفصل از نشست‌های سبک زندگی دینی را در حوزه روابط اجتماعی دانست و بیان کرد: حجت‌الاسلام طباطبایی و «دکتر کوچکی» در این نشست که با عنوان آداب معاشرت برگزار می‌شود به بحث و تبادل نظر می‌پردازند. این نشست روز جمعه چهارم مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری نشست در سرفصل «سبک زندگی دینی در حوزه مسائل سیاسی» اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست که با حضور «دکتر پارسانیا» و عماد افروغ برگزار می‌شود به بررسی چگونگی رفتار با مخالفان در عرصه سیاست پرداخته می‌شود.

رئیس غرفه موسسه اسرا در نمایشگاه قرآن خاطرنشان کرد: این نشست از ساعت 21 و 30 دقیقه روز جمعه 11 مرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول