اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد

برپایی نمایشگاه قرآن در اردبیل / برگزاری مسابقه «قرآن بخوان، جایزه بگیر»

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه قرآن از اول تا 13 مردادماه در اردبیل خبر داد.

برپایی نمایشگاه قرآن در اردبیل / برگزاری مسابقه «قرآن بخوان، جایزه بگیر»

حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه بر خلاف سال‌های گذشته که در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شد این بار در ساختمان ولایت میدان شفای شهرک کارشناسان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی از ارائه محصولات قرآنی با تخفیف 30 الی 40 درصد در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی، دار‌القرآن، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و ... در برپایی این نمایشگاه همکاری خواهند کرد تا یک فضای قرآنی و معنوی ارزشمند در بهار قرآن شکل بگیرد.

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: این نمایشگاه در فضای یک هزار متر‌مربع و در سه طبقه برگزار خواهد شد و علاقمندان علاوه بر خرید محصولات و مشاهده آنها می‌توانند در برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده حضور پیدا کنند.

صابر پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی و شرعی جوانان، نوجوانان و گروه‌های مختلف سنی را به همت روحانیون و همچنین عرضه محصولات متنوع کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مضامین معنوی و ارزشی را از جمله این برنامه‌های جنبی اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به حضور نیروهای جوان در قالب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیجیان در قالب این نمایشگاه در ارائه برنامه‌های متنوع گفت: از استان‌های مختلف ناشران قرآن و علوم قرآنی و مباحث دینی دعوت شدند تا در این نمایشگاه محصولات خود را با تخفیف ویژه عرضه کنند.

مسئول دار‌القرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل ساعت بازدید نمایشگاه را 16 عصر تا 24 شب اعلام کرد و افزود: محصولات و کتب قرآنی، تفاسیر و نرم‌افزارهای قرآنی و علوم وابسته به آن در این نمایشگاه عرضه می‌‌شود و قرار است نهادها و موسسات مختلف قرآنی و اتحادیه‌های فعال در این زمنیه نیز همسو با اهداف این نمایشگاه در برگزاری این نمایشگاه ویژه یاریگر ما باشند.

صابر از برگزاری تلاوت‌های دسته‌جمعی و همخوانی قرآن کریم و همچنین برگزاری مسابقه «قرآن بخوان، جایزه بگیر» برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در کنار برگزاری این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها با استقبال خوب مخاطبان روبرو شود.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده خبر داد و تصریح کرد: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه هر فرد یا مجموعه‌ای که قرآن‌های فرسوده را در این نمایشگاه تحویل دهد به جای آن قرآن‌های جدید و نو دریافت خواهد کرد که امیدواریم در این حرکت نیز مساجد و فضاهای معنوی یاریگر دست‌اندرکاران باشد.

انتهای پیام/62005/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول