اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

هزینه 4 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از هزینه 4 میلیارد ریالی برای مددجویان زنجانی خبر داد.

هزینه 4 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه با برآورد صورت گرفته سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود، بر اساس نیازهایی است که دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به ارائه خدمات بیمه‌ای به مددجویان این نهاد افزود: توانمندسازی مددجویان از جمله موضوعاتی است که همواره مورد تاکید کمیته امداد بوده و در این راستا اقدامات مختلفی انجام شده است.

وی همچنین به حفظ منزلت اجتماعی مددجویان اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که در راستای حفظ عزت نفس مددجویان صورت می‌گیرد، ارائه خدمات بیمه‌ای به آنها است.

پناهی با بیان اینکه ارائه خدمات بیمه‌ای به مددجویان از مصداق‌های بارز تحقق عدالت اجتماعی است، اضافه کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر فعالیت‌های مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 885 میلیون ریال به منظور بیمه مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان هزینه شده است، تصریح کرد: با ارائه بیمه‌های اجتماعی بخش عظیمی از مشکلات مددجویان حل شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه به اجرای طرح‌های مشارکتی توسط کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح اکرام ایتام حامیان کفالت یک یا چند یتیم را قبول کرده و امداد را در اجرای این طرح همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حامیان با مراجعه به سایت اینترنتی و یا دفاتر کمیته امداد می‌توانند نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام کنند، افزود: در حال حاضر 3 هزار حامی با کمیته امداد شهرستان زنجان همکاری دارند.

پناهی با اشاره به اینکه تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد زنجان بیش از 700 نفر است، اضافه کرد: طی خرداد ماه امسال حامیان همکار با کمیته امداد شهرستان زنجان 552 میلیون ریالی به ایتام مددجوی زنجانی کمک کردند.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول